۳۷۶۸۰۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مهران؛ گرم ترین نقطه ایران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه شهر مهران با ۵۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین منطقه کشور محسوب می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سه روز آینده دمای هوای تهران و اکثر نقاط کشور یک تا دو درجه افزایش پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار در تشریح وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد:‌ در طول ۷۲ ساعت اکثر نقاط کشور جوی آرام و نسبتاً پایدار را خواهد داشت و دمای هوای برخی از مناطق نیز یک تا دو درجه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که از اواخر وقت امروز(جمعه) وزش و بارندگی‌های پراکنده باران در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس ایجاد شود؛ همین وضعیت نیز در روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق شمال غرب و البرز مرکزی رخ می‌دهد.

وظیفه عنوان کرد:‌ در سه روز آینده وزش بادهای شدید در شرق و جنوب شرق کشور پدید می‌آید که شدت این بادها در مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان و منطقه زابل بیش از سایر نقاط خواهد بود.

وی هوای تهران را صاف همراه با وزش باد موقتی دانست و افزود:‌استان تهران نیز در روزهای آینده جوی آرام را خواهد داشت و تنها دمای هوا با افزایش یک درجه ای به ۳۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور درباره گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای کشور اظهار کرد: شهر مهران در استان ایلام با ۵۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد با ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج