جاباما
۳۷۶۸۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نظرمحمدی: داور باخت را به ما تحمیل کرد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فدراسیون فوتبال در دربی گیلان می‌خواست حق ضایع شده ملوان را به نوعی جبران کند.

خبرگزاری فارس: علی نظرمحمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: از داوری به شدت گلایه مند هستم به نظرم فدراسیون فوتبال می‌خواست حق ضایع شده ملوان در پرونده خرید امتیاز تیم نفت را به نوعی جبران کند و به نوعی دل هواداران ملوان را بدست بیاورد اما امروز همه هواداران فوتبال گیلان ناراحت هستند زیرا هم حق ملوان ضایع شده بود و هم این شرایط پیش آمد.

وی ادامه داد: من اعتراضی به اخراج بازیکنم ندارم زیرا اخراج درست بود اما ناظر داوری و مسئول برگزاری مسابقه مدام بر روی اعصاب نیمکت نشینان تیم سپیدرود راه می رفتند حتی بعد از اخراج من و سرپرست تیم باز هم مسئولین برگزاری مسابقه و داوری مدام در کنار نیمکت ما بودند و انگار انها عضوی از نیمکت تیم سپیدرود شده بودند.

نظرمحمدی در مورد دو پنالتی ملوان انزلی گفت: روی هر دو پنالتی معترض هستم حتی در صحنه گل هم داور هند حسین کعبی را حسی اعلام کرد و این صحنه را ندید در این بازی داور باخت را به ما به نوعی تحمیل کرد.

سرمربی سپیدرود با اشاره به لیگ دسته اول گفت: تازه 4 هفته از مسابقات گذشته و ما در شروع راه هستیم اگر از نظر مالی باشگاه ما به شرایط مطمئن برسد قطعا حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت و می‌توانیم سپیدرود را دوباره به جایگاه اصلی‌اش در فوتبال ایران برسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج