۳۷۶۹۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی واتفورد - آرسنال

در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال میهمان واتفورد در ورزشگاه ویکاریج رود خواهد بود.

وبسایت نود: هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۸ دیدار در روز شنبه ۶ شهریور آغاز خواهد شد. در یکی از این مسابقات، تیم آرسنال پس از کسب دو نتیجه نا امید کننده، باید ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، به مصاف واتفورد در ورزشگاه ویکاریج رود برود. قضاوت این بازی بر عهده کوین فرند است.

پیش بازی:

آرسنال که طی هفته گذشته به علت کسب تنها یک امتیاز از ۲ بازی، تحت فشار شدید انتقادها قرار گرفته و چاره ای جز کسب اولین ۳ امتیاز این فصل ندارد. توپچی ها پس از شکست خانگی ۴-۳ مقابل لیورپول، یک بازی نه چندان خوب را مقابل لستر سیتی برگزار کرده که حاصلی جز یک تساوی بدون گل نداشت. واتفورد نیز با توجه به تغییر سرمربی خود و حضور والتر ماتزاری ایتالیایی روی نیمکت، تیم متحول شده ای نشان داده است. البته زنبورها از حیث کسب نتیجه تاکنون به توفیق چندانی دست نیافته و آنها نیز همچون میهمان خود، فقط یک امتیاز از ۲ بازی را به دست آورده اند اما نمایش هفته گذشته این تیم مقابل چلسی برای اغلب هواداران واتفورد قابل قبول بود. شاگردان ماتزاری در بازی قبل تا دقیقه ۸۰ یک بازی خوب و برد ۱-۰ را مقابل یاران آنتونیو کونته ثبت کرده بودند؛ هر چند که غفلت بازیکن های واتفورد در ۱۰ دقیقه پایانی منجر به تعویض پیروزی با شکست ۲-۱ شد. البته زنبورها پس از باخت به چلسی، در جام اتحادیه نیز متحمل شکست خانگی شدند تا حذفی زودهنگام از آن مسابقات را تجربه کنند.

اکنون واتفورد در سومین بازی خانگی متوالی در فصل جدید به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاید شکست فصل قبل آرسنال در ورزشگاه امارات مقابل واتفورد در جام حذفی و ناکامی توپچی ها در رسیدن به سومین قهرمانی متوالی این رقابت ها را بتوان یکی از تلخ ترین اتفاق های رقم خورده برای هوادارهای توپچی ها دانست. آرسنال پس از همان شکست، به روند قهقرایی انتهای فصل ادامه داد و فشارها روی ونگر شدید و شدید تر شد. البته طی ۶ تقابل اخیر این دو تیم در لیگ برتر، همواره برتری با آرسنال بوده است. آخرین برد واتفورد مقابل آرسنال در لیگ انگلیس به سال ۱۹۸۸ باز می گردد. آرسنال طی دو مسابقه رفت و برگشت فصل گذشته مقابل واتفورد در لیگ برتر، به دو برد ۳-۰ و ۴-۰ دست یافت.

جالب این که واتفورد در هر دو بازی اخیر در لیگ برتر، ابتدا با گل اتین کاپو از تیم های حریف پیش افتاده ولی در نهایت به پیروزی نرسیده است. واتفورد تاکنون دارای کمترین تعداد ضربات داخل چارچوب (۳ ضربه)، کمترین تعداد ضربات مجموع داخل و خارج چارچوب (۱۱ ضربه) و کمترین تعداد لمس توپ در محوطه جریمه حریف (۲۰ لمس) طی دو هفته نخست رقابت های لیگ برتر در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بوده است.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

پیش بازی واتفورد - آرسنال

آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:

بریس ژاژه ژه بازیکن واتفورد به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت و حضور ایزاک ساکسس نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد اما بن واتسون پس از سپری کردن محرومیت یک جلسه ای، قادر به همراهی زنبورها است.

به نظر می رسد که اولیویه ژیرو و مسوت اوزیل نیز برای اولین بار در ترکیب اصلی آرسنال قرار بگیرند. توپچی ها ۶ بازیکن مصدوم دارند که قادر به همراهی این تیم در ویکاریج رود نیستند (مرته ساکر، رمزی، آیوبی، جنکینسون، ولبک، گابریل).

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وب سایت هو اسکورد:

پیش بازی واتفورد - آرسنال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج