جاباما
۳۷۶۹۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۱۹


فال روزانه 1391/09/19


فال روزانه متولدین فروردین

احساساتی شده اید و به اصل خودتان بازگشته اید و این امر باعث می شود که در نظر دیگران هم جذاب تر شوید. می خواهید تصمیم بزرگی بگیرید، سعی کنید به دلتان رجوع کنید.

پیش بینی رابطه شما: یکی از اطرافیان از شما ناراحت است، البته شما هم حق را به خودتان می دهید. به سابقه دوستی تان فکر کنید و اینکه شاید این اخلاف منجر به پایان رابطه تان شود. صلح کردن همیشه خوب است.

پیش بینی شغل شما: در برابر تغییرات مقاومت نکنید. در موقعیت بسیار حساسی قرار دارید، از حس ششم خود هم در پیش بینی های مالی تان استفاده کنید! کائنات در کنار شماست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

دوست دارید هر نظم و قانونی که در دنیا وجود دارد زیر پا بگذارید. این رفتارهای مثلا متفاوت دیگران را از شما فراری خواهد داد. امروز هدیه یا بسته ای به دستتان می رسد.

پیش بینی رابطه شما: روابط تان پس از مدت ها گرم و صمیمی و پایدار می شود و به شما آرامش می دهد. از دیگران چه توقعی بیش از این دارید؟ وقت اصلاح خودتان فرا رسیده است!

پیش بینی شغل شما: مطمئن شوید که در مسیر درست قرار دارید و اشتباه نمی کنید. اگر لحظه ای شک کنید همه چیز خراب می شود، برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید کار و تلاش سخت و چند ماهه نیاز است.


فال روزانه متولدین خرداد

تمایل به استقلال و آزادی های فردی هر روز در شما بیشتر می شود و اختلافاتتان با والدین هم به موازات آن تشدید می شود. اگر در موقعیت پدر و مادرتان بودید هم این گونه قضاوت می کردید؟ کمی صبر برای آینده تان مفید خواهد بود!

پیش بینی رابطه شما: امروز در حوزه روابط احساسی و اجتماعی خود چیزی کم ندارید و این انگیزه ای برای روزهای آینده تان هم خواهد شد. در کنار کافه نشینی و سینما کمی هم پیاده روی کنید!

پیش بینی شغل شما: در پروژه های کاریتان پیشرفت های خوب و سریعی اتفاق می افتد که کار را به تفریح تبدیل می کند! گروه کاری شما به زودی پاداش مالی خوبی دریافت خواهد کرد.


فال روزانه متولدین تیر

درگیر فعالیت های خلاقانه ای خواهید شد و باز هم مثل همیشه استعداد خود را در این امور نشان می دهید. قدرت ذهنی تان هر روز تقویت می شود، دوباره برای ورود به دانشگاه تلاش کنید.

پیش بینی رابطه شما: از همه نظر روز سختی در پیش دارید. چند ساعتی که با نامزدتان هستید، هم استراحت می کنید، هم تفریح خواهید داشت و از رابطه تان نیز لذت می برید، سپاسگزار بخت تان باشید!

پیش بینی شغل شما: اگر چند روز دیگر با همین روحیه و انگیزه کار کنید قطعا این ماه پاداش دریافت می کنید. به یک مهمانی با حضور همکارانتان دعوت می شوید، در بیرون از محیط کار با اعتماد به نفس رفتار کنید و خجالتی نباشید!


فال روزانه متولدین مرداد

به شدت درگیر کارهای خسته کننده خانه خواهید بود اما شب که به خانه تان نگاهی دوباره بیاندازید از خودتان راضی خواهید بود! فرصت یک معامله پر سود در حوزه زمین یا مسکن برایتان ممکن می شود.

پیش بینی رابطه شما: نه تنها روز رمانتیکی نیست بلکه باید به پدر و مادرتان هم در انجام کارها کمک کنید! اما عصر پرهیجانی در کنار آشنایان فامیلی در انتظار شماست. دائم به نامزدتان فکر نکنید و از لحظات خود کمی لذت ببرید!

پیش بینی شغل شما: کمی آرام تر باشید! اگر بخواهید به همین فشردگی و سرعت کار کنید، چند روز دیگر همه چیز برایتان طاقت فرسا و خسته کننده خواهد بود و انگیزه های کاریتان از دست می رود. پس به خودتان استراحت دهید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز ابعاد زیبایی از خلقت را درک می کنید که تاکنون به ذهنتان هم نمی رسید، بابت موقعیت خوبی که بدست آورده اید شکرگزار باشید. چه کسی از آینده خبر دارد؟ شاید عاشق هم شدید!

پیش بینی رابطه شما: دوست دارید ذهنتان را از خاطرات مشترک با دیگران خالی کنید و همه چیز را از اول شروع کنید. یادتان نرود اطرافیانتان را خودتان انتخاب کرده اید! امروز در نظر دیگران خوش لباس و خوش تیپ تر از همیشه خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: قدرت مشاهده و تحلیل شما بسیار بالاست و این تفاوت شما را از همکارانتان متمایز کرده است. چیزهایی که به ذهنتان می رسد و به نظرتان بی ربط به کارتان است را حتما ثبت کنید. راز موفقیت شما آنجاست!


فال روزانه متولدین مهر

امروز خریدهای زیادی انجام خواهید داد و برای کسانی که دوستشان دارید هدیه می خرید. از خرید کردن در حجم زیاد لذت می برید، پس این کار را ماهی یک بار تکرار کنید. نگران خرج کردن پول هایتان نباشید.

پیش بینی رابطه شما: عشق افلاطونی بر زندگی شما سایه افکنده است و همه چیز در آرامش کامل به سر می برد. با شخصی که دوستش دارید به مشکل بر میخورید زیرا احساس می کنید رابطه شما خالی از هیجان و اشتیاق است.

پیش بینی شغل شما: تازه متوجه می شوید که چقدر عشق و احساسات در درون وجودتان نهفته بوده است و مدت ها به آن بی توجه بوده اید. اشکالی ندارد، از این به بعد به تعادل خوبی میان منطق و احساسات دست می یابید.


فال روزانه متولدین آبان

سرانجام توانایی خوبی در سازش و مصالحه با دیگران به دست آوردید و این برای روابط اجتماعی و دید دیگران نسبت به شما بسیار موثر خواهد بود. به خودتان در آینه نگاه کنید تا بفهید برای بهتر شدن هنوز خیلی کارها هست که باید انجام دهید!

پیش بینی رابطه شما: روز خوبی برای شروع یک رابطه خوب و آشنایی با آدم های جدید است، احساسات و خیالبافی تان بیشتر و بیشتر خواهد شد و این ویژگی متولدین پاییز در روزهای آخر پاییز است.

پیش بینی شغل شما: شاگرد خوبی بودید، اکنون به یک استاد مجرب تبدیل شده اید و دیگران منتظر آموزش های شما هستند، شما از آنها باهوش تر نیستید اما آنها توانایی شما را در رصد و جمع آوری داده ها ندارند و این عامل موفقیت شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید مراقب یکی از اطرافیانتان باشید چرا که در خطر است و تنها شما از او خبر دارید.( شما متخصص مقابله با اتفاقات غیرمنتظره هستید!) وی نیاز به مقداری فداکاری و ایثار دارد، که قطعا شما دریغ نخواهید کرد.

پیش بینی رابطه شما: برای جذب کردن فردی که دوستش دارید باید حتا جای ممکن خوب صحبت کنید زیرا قدرت بیان و کلام در نظر او بسیار ارزشمند است. دوباره سعی کنید.

پیش بینی شغل شما: فکر می کنید دور خودتان می چرخید و هیچ کار مفیدی نمی کنید امروز این وضعیت به پایان می رسد و انرژی زیادی را ناگهان در خودتان حس می کنید. مدیر شما این روحیه را از شما می خواهد!

فال روزانه متولدین دی

مشکل مالی دارید و اقساط تان دائم عقب می افتد. شاید اگر کمی جسارت داشته باشید و به دوستان همسرتان رجوع کنید، امروز بتوانید مبلغ قابل توجهی قرض بگیرید.

پیش بینی رابطه شما: از درونگرایی تان به مرور کاسته می شود، امروز تمایل زیادی به فعالیت گروهی دارید و همه از این روحیه شما غافلگیر شده اند! فقط حواستان باشد که زود صمیمی نشوید.

پیش بینی شغل شما: ایده جدیدی در ذهنتان رشد می کند و نمی توانید آن را به خوبی روی کاغذ آورید، یک روز مرخصی بگیرید خوب فکر کنید و سپس با دستان پر به اتاق رئیس تان بروید. راه موفقیت هموار شده است.

فال روزانه متولدین بهمن

در مورد چیزهای بدیهی و واضح پرحرفی نکنید! به جای تکرار حرف های روزمره، کمی از وقتتان را به مطالعه و یادگیری اختصاص دهید تا دیگران هم بیشتر جذب شما شوند.

پیش بینی رابطه شما: اعتماد به نفس زیادی دارید و فکر می کنید بهترین انتخاب برای جنس مخالف هستید! اگر کمی غرور خود را کم کنید رابطه با نامزدتان را می توانید ترمیم کنید. شک نکنید.

پیش بینی شغل شما: با رئیس یا شخصی که رتبه بالاتری از نظر اداری دارد درگیر می شوید و احتمالا این به مفهوم خداحافظی شما از این مجموعه است. به جای غصه خوردن کمی اخلاقتان را اصلاح کنید بد نیست!

فال روزانه متولدین اسفند

دوست دارید همه چیز را مرتب کنید و خانه را تمیز کنید و عصر از خستگی روی کاناپه بیفتید. حس زیبایی در درونتان زیاد شده است اما دنیای بیرون انقدر زیبا و مهربان نیست. خیلی رویاپردازی نکنید!

پیش بینی رابطه شما: به شخصی علاقمند شده اید که تفاوت فرهنگی زیادی با شما دارد. این انتخاب احتمالا اشتباه است، البته شما قبول نمی کنید تا زمانی که خانواده این فرد را ببینید و بی خیال کل داستان شوید!

پیش بینی شغل شما: راه خود را پیدا کرده اید و در مسیر پیشرفت با قدرت پیش می روید. کمی چاشنی اعتماد به نفس و روحیه مدیریتی شما را به ارتقاء شغلی خواهد رساند.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/19
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      مرسییییی مجله که فال رو زود آپدیت می کنی.

    • aida

      shoma foqoladein - karetoon vaqean aaaaaaaliiiiie- mamnoon

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج