جاباما
۳۷۷۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جنجال فايل صوتي منتسب به مهدي هاشمي

در يك فايل ۲۰ دقيقه اي منتشر شده، مهدي هاشمي به نكاتي در خصوص نگاهش به سياست داخلي ايران، شرايط بعد از انتخابات ۸۸ و درگيري ها و موضع گيري هاي خود اشاره مي كند.

کیهان : در يك فايل ۲۰ دقيقه اي منتشر شده، مهدي هاشمي به نكاتي در خصوص نگاهش به سياست داخلي ايران، شرايط بعد از انتخابات ۸۸ و درگيري ها و موضع گيري هاي خود اشاره مي كند.

اخيراً يك فايل صوتي ۲۰ دقيقه اي در فضاي اينترنت منتشر شد كه مكالمه محرمانه دوسال پيش ميان نيك آهنگ كوثر ضدانقلاب خارج نشين و آقاي مهدي هاشمي در تاريخ ۱۳ اكتبر ۲۰۱۰ (۲۱ مهر سال ۱۳۸۹) را افشا مي كند.

در اين فايل ۲۰ دقيقه اي، مهدي هاشمي به نكاتي در خصوص نگاهش به سياست داخلي ايران، شرايط بعد از انتخابات ۸۸ و درگيري ها و موضع گيري هاي پدر وي و خودش اشاره مي كند.

نيك آهنگ كوثر نيز در بخشي از اين فايل صداي منتسب به اين دو نيز با تاكيد بر اين كه اين گفت و گو به طور خصوصي است سوال هايي از وي مي كند. وي اصالت اين نوارهاي صوتي را نيز تاييد كرده است.

گفتني است منتشر كننده اين فايل در ذيل اين دو فايل صوتي كه در مجموع ۲۰ دقيقه است تاكيد كرده بيست فايل صوتي در اختيار دارد و ۱۸ مورد ديگر نيز به زودي منتشر خواهد شد.

محسن هاشمی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان: نوار منتسب به مهدی ساختگی است

دیروز متن صوتی و نوشتاری از آقای مهدی هاشمی در برخی رسانه‌ها منتشر شد. از این موضوع خبر دارید و تایید می‌کنید؟

من به‌عنوان برادر بزرگ مهدی می‌گویم که او علاقه زیادی به نظام و کشورش دارد بنابراین می‌توانم پاسخ شما را این‌گونه بدهم که نوار ساخته شده و مشکوک است. سازندگان این نوار، احتمالا صداهای پراکنده از مهدی داشتند و در بخشی قسمت‌ها هم به تقلید صدای مهدی پرداخته‌اند و در نهایت معجونی را به عنوان صدای ضبط شده مهدی تحویل این سایت‌ها داده‌اند.

به هر حال سازندگان نوار به دنبال هدفی بوده‌اند؟

این نوار از نظر من، مهدی و بقیه اعضای خانواده کذب و ساخته شده است و هدف آن هم بسیار مشهود است. آنها می‌خواهند از این طریق اقداماتی در جامعه و کشور ایجاد کنند و اذهان را مشغول نمایند. اگر چنین چیزی صحت داشت، آنها خیلی پیش از این موارد را رو می‌کردند. این اقدام در این زمان مشکوک بودنش نیاز به تحلیل و تفسیر ندارد. احتمالا ساخت این نوار به اهدافی در پرونده‌ای بازمی‌گردد که به غلط در کانادا از سوی شخصی به نام بوذری برای مهدی ساخته شده بود که البته تنها برادر من در آن مطرح نبود و برخی مسئولان دیگر هم بودند. با پیگیری‌های مهدی، مشخص می‌شود ادعاهایی که علیه او مطرح شده، صحت نداشته و پرونده‌سازان به دنبال اهداف دیگری بوده‌اند. بعد از آن به علیزاده‌طباطبایی (وکیل) ایمیل زدند که مهدی نباید پیگیر پرونده باشد. آنها گفته بودند درصورت اصرار مهدی به پیگیری این پرونده، صداهایی از او منتشر خواهند کرد که به ضررش خواهد بود. پس از پیگیری‌های مجدد درمورد پرونده با انتشار این نوار ساختگی خواستند تا مهدی را وارد ماجرای جدیدی کنند.

به‌هر حال این محتوای نوار به‌صورت صوتی و نوشتاری در سایت‌ها منتشر شده است. صحبتی برای ارسال کنندگان این نوار ندارید؟

با آنها کاری نداریم اما فکر می‌کنم پخش اظهارات صحیح و واقعی افراد جرم است چه برسد به اینکه اظهاراتی خودساخته را منتشر کرده باشند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج