۳۷۷۰۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صفحه نمایش ضد جاسوسی پرای لپ‌تاپ

وقتی لپ‌تاپ‌تان را با خود به نقاط گوناگون می‌برید افراد مختلفی که از کنارتان عبور می‌کنند می‌توانند نمایشگرتان را ببینند. اگر از این وضعیت نگران هستید باید بدانید شرکت HP فکری به حال این مشکل کرده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: لپ‌تاپ‌ها مزایای بسیاری دارند از جمله آنکه قابل حمل هستند. وقتی لپ‌تاپ‌تان را با خود به نقاط گوناگون می‌برید افراد مختلفی که از کنارتان عبور می‌کنند می‌توانند نمایشگرتان را ببینند. اگر از این وضعیت نگران هستید باید بدانید شرکت HP فکری به حال این مشکل کرده است. HP نوعی نمایشگر جدید ساخته که امکان دید زدن نمایشگر را برای افرادی که روبروی صفحه‌نمایش نیستند و قصد دارند از پشت سر یا اطراف کاربر نمایشگر را نگاه کنند از بین می‌برد.
صفحه نمایش ضد جاسوسی پرای لپ‌تاپ

البته پیش از این هم نوعی فیلتر در بازار فروخته می‌شد که می‌توانستید بر روی نمایشگر نصبش کنید اما مشکل این فیلترها آنجا بود که باعث تیرگی بیشتر نمایشگر می‌شدند. اما راه حال شرکت HP متفاوت است. تکنولوژی به کار رفته در محصولات این شرکت Sure View نامیده می‌شود و با همکاری شرکت ۳M ساخته شده. این نمایشگرها امکان می‌دهند تا زمانی که مستقیم روبروی لپ‌تاپ نشسته‌اید فقط خودتان بتوانید نمایشگر را ببینید. این اتفاق از طریق تنظیمات نور رخ می‌دهد. در واقع نمایشگر اجازه نمی‌دهد نور به اطراف و زوایایی غیر از جایی که کاربر به شکل مستقیم روبروی لپ‌تاپ نشسته پخش شود. با این شرایط دیدن نمایشگر از کناره‌ها یا پشت شانه‌های کاربر بسیار دشوار می‌شود.

برای فعال کردن این قابلیت هم فقط کافی ‌است یک دکمه روی کیبورد را فشار دهید و هر زمان احساس کردید دیگر به این ویژگی نیازی ندارید دوباره با فشردن یک دکمه آن را خاموش کنید. این ویژگی از آغاز ماه سپتامبر (۱۱ شهریور) در دو لپ‌تاپ از لپ‌تا‌پ‌های HP یعنی EliteBook ۱۰۴۰ و EliteBook ۸۴۰ قابل استفاده خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج