۳۷۷۱۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«رویای دم صبح» غایب بزرگ جشن سینمای ایران

در میان مستندهای راه یافته به هشتمین جشن سینمای ایران، نامی از مستند «رویای دم صبح» مهرداد اسکویی دیده نمی‌شد.

وب‌سایت آی سینما: در میان مستندهای راه یافته به هشتمین جشن سینمای ایران، نامی از مستند «رویای دم صبح» مهرداد اسکویی دیده نمی‌شد. مهرداد اسکویی کارگردان این مستند به ما می‌گوید عدم حضور «رویای دم صبح» در جشن سینمای ایران، به دلیل راه‌یابی این مستند به جشنواره کوزوو بوده و به علت سفر به این کشور، او نتوانسته فرم شرکت در جشن سینمای ایران را پر کند.

«رویای دم صبح» غایب بزرگ جشن سینمای ایران

مهرداد اسکویی کارگردان مستند تحسین شده «رویای دم صبح» در مورد عدم حضور این مستند در جشن سینمای ایران به ما گفت:« متاسفانه به دلیل سفری که به خارج از کشور داشتم، نتوانستم فرم تقاضا را برای حضور «رویای دم صبح» به خانه سینما ارسال کنم و به همین دلیل این مستند نتوانست به بخش مسابقه جشن سینمای ایران راه یابد.»

او که تاکید هیچ مشکلی با اعضای هیات انتخاب و دبیر جشن سینمای ایران ندارد در ادامه می‌گوید: « این که «رویای دم صبح» در جشن سینمای ایران حضور ندارد به این دلیل نیست که من نمی‌خواستم این مستند را به جشن ارسال کنم. در آن زمان برای حضور در جشنواره کوزوو به این کشور سفر کرده بودم. امیدوارم که سال آینده این فرصت برای ما محفوظ بماند که بتوانیم «رویای دم صبح» را برای رقابت به جشن سینمای ایران بفرستیم.»

اسکویی که یکی از شناخته شده‌ترین مستندسازان ایران در صحنه بین‌المللی است، با بیان این‌که با عدم حضور «رویای دم صبح» فرصت بیشتری برای سایر مستندسازان در جشن سینمای ایران به وجود می‌آید، در مورد راهیابی مستند «A۱۵۷» هم نکته عجیبی را مطرح می‌کند: «در برخی از گروه‌های تلگرامی مستندسازان گفته‌ شده که هیات انتخاب جشن سینمای ایران در ابتدا مستند «A۱۵۷» را رد کرده بود و کمال تبریزی دبیر جشن با توجه به اختیاراتی که دارد، این مستند را به فیلم‌های انتخاب شده اضافه کرده است.»

مستند «A۱۵۷» ساخته بهروز نورانی پور است که در جشنواره فیلم فجر و سینما حقیقت توانست جوایز بهترین فیلم را به خود اختصاص دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج