جاباما
۳۷۷۱۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رامین جوادی موسیقی Gears ۴ را می‌سازد

«رامین جوادی» (Ramin Djawadi)، از آهنگسازان معروف صنعت سرگرمی مثل فیلم، بازی یا سریال، قرار است ساخت موسیقی قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های Gears of War را بر عهده بگیرد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: «رامین جوادی» (Ramin Djawadi)، از آهنگسازان معروف صنعت سرگرمی مثل فیلم، بازی یا سریال، قرار است ساخت موسیقی قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های Gears of War را بر عهده بگیرد.

رامین جوادی موسیقی Gears 4 را می‌سازد

جوادی را بیشتر به خاطر ساخت موسیقی مجموعه‌ی تلویزیونی «بازی تاج و تخت» یا همان Game of Thrones می‌شناسیم. او در کنار اینکه موسیقی هر قسمت این مجموعه را می‌سازد، وظیفه‌ی ساخت موسیقی اصلی آن را هم بر عهده داشته است. جوادی به خبرگزاری Associated Press گفته است که می‌خواهد موسیقی متن Gears ۴ را کاملا متفاوت بسازد، با اینکه برنامه‌ای برای تغییر ارکستر و آلات موسیقی ندارد و از درام زیادی استفاده خواهد کرد.

در ویدیویی که مایکروسافت از پشت صحنه‌ی ضبط موسیقی Gears ۴ منتشر کرده، جوادی می‌گوید: "گیرز ۴ روندی کاملا اکشن دارد. چیزی که من را جذب کرده، لایه‌ی احساسی است که در تمام بازی پیدا می‌شود." طبق گفته‌ی این آهنگساز معروف، قرار است نیروهای گروه COG در بازی گیرز ۴ موسیقی الکترونیک داشته باشد، در حالی که «سوارم» (Swarm)، دشمنان جدید گیرز ۴، موسیقی تاریک‌تری خواهند داشت.

رامین جوادی موسیقی Gears 4 را می‌سازد

به غیر از بازی تاج و تخت، جوادی موسیقی شگفت‌انگیز فیلم‌هایی مثل Pacific Ram یا بازی «مدال افتخار» (Medal of Honor) را هم ساخته است. خبرگزاری Associated Press نوشته است که رامین جوادی کار خود را در ابتدا در استودیوی بازی‌سازی Looking Glass Studios، سازنده‌ی بازی‌های System Shock و Thief به عنوان یک مسوول فنی صدا شروع کرده بود.

می‌توانید در ادامه، ویدیوی پشت صحنه‌ی Gears of War ۴ را که به موسیقی‌اش می‌پردازد، ببینید. این بازی قرار است در روز یازدهم اکتبر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه شود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
رامین جوادی موسیقی Gears 4 را می‌سازد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hossain

      افتخار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج