۳۷۷۱۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از این گروه موسیقی عکس نگیرید

گروه «ستاره قطبی» روی صحنه تالار وحدت ۱۷ قطعه موسیقی را به زبان‌ها و گویش‌های مختلف اجرا کرد.

خبرگزاری ایسنا: گروه «ستاره قطبی» روی صحنه تالار وحدت ۱۷ قطعه موسیقی را به زبان‌ها و گویش‌های مختلف اجرا کرد.

گروه موسیقی «ستاره قطبی» اجرایی مخصوص بانوان داشت و در آن، به زبان‌های فارسی هندی، انگلیسی، فرانسوی و همچنین گویش‌های کردی، ترکی و لری قطعاتی را اجرا کرد.

این گروه موسیقی که با اعضای جدیدی روی صحنه آمده بود، کنسرت خود را با نام «آواز یک ستاره روشن» به انجمن صرع ایران و همچنین مادر علی افشار - تهیه‌کننده این کنسرت - تقدیم کرد.

بهار ایلچی - سرپرست گروه - درباره تغییرات ایجادشده در «ستاره قطبی» توضیح داد: اعضای جدیدی که با ما همکاری می‌کنند، امروز برای نخستین‌بار است که روی یک صحنه می‌آیند. یکی از اهداف این گروه موسیقی نیز معرفی هنرمندان جدید است و تلاش می‌کند بستری را فراهم کند تا آن‌ها به جامعه موسیقی وارد شوند.

او همچنین تصریح کرد: ما فقط همین صحنه را برای رساندن صدای‌مان به گوش شما داریم و نمی‌توانیم آلبوم منتشر کنیم. بنابراین از شما می‌خواهیم ما را به دیگران معرفی کنید.

وی با بیان این‌که از حراست تالار وحدت تشکر می‌کنیم که امنیت ما را برقرار کرده است، تأکید کرد: اگر عکس یا فیلمی از ما بیرون برود، دیگر نمی‌توانیم به فعالیت خود ادامه دهیم. حمایت شما مخاطبان این است که به بقیه بگویید ما هستیم. «ستاره قطبی» می‌خواهد پرچم زنان ایران را بالا ببرد.

در بخش‌هایی از این کنسرت، نماینده انجمن صرع ایران با دادن اطلاعاتی درباره این انجمن و افراد مبتلا به این بیماری، از خیران خواست تا از کنار صندوق‌هایی که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی در سالن انتظار تالار وحدت گذاشته شده بودند، بی‌تفاوت نگذرند.

در کنسرت «آواز یک ستاره روشن» علاوه بر قطعات هندی، یک قطعه که از جمله معروف‌ترین آهنگ‌های اَدل - خواننده انگلیسی - بود، بسیار مورد تشویق مخاطبان قرار گرفت.

در بخش پایانی این برنامه، یک قطعه توسط دو خواننده اجرا شد. سپس چند قطعه نوستالوژیک ترکی، لری و همچنین هندی و فرانسوی به اجرا درآمد. پایان‌بخش این کنسرت نیز قطعه‌ای بود که با حضور تمام خوانندگان گروه «ستاره قطبی» روی صحنه اجرا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج