جاباما
۳۷۷۱۶۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی شارپ از دو گوشی جدید

شارپ به دنبال کاهش شدید فروش محصولات خود در ژاپن در نظر دارد گوشی‌های هوشمند جدید خود را راهی بازارهای آسیایی نماید. در همین راستا این شرکت ساعاتی پیش از گوشی بالا رده جدید تحت عنوان Aquos Z۲ در تایوان رونمایی کرد.

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: شارپ به دنبال کاهش شدید فروش محصولات خود در ژاپن در نظر دارد گوشی‌های هوشمند جدید خود را راهی بازارهای آسیایی نماید. در همین راستا این شرکت ساعاتی پیش از گوشی بالا رده جدید تحت عنوان Aquos Z۲ در تایوان رونمایی کرد.

رونمایی شارپ از دو گوشی  جدید

متمایزترین ویژگی‌ سری آکیوس شارپ، بهره‌مندی از نمایشگرهای بدون حاشیه کناری می‌باشد از این رو آکیوس زد ۲ با ارث بردن این خصلت دارای بدنه‌ای تمام آلومینیومی با گوشه‌های گرد و محافظ شیشه‌ای ۲٫۵D در قاب پشتی می‌باشد.

گوشی هوشمند جدید شارپ در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نقره‌ای_طلایی عرضه شده و صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و شفاف از نوع IGZO آن طوری بر روی قاب گوشی قرار گرفته که هیچ حاشیه‌ای برای آن وجود ندارد. در سوی دیگر قلب آکیوس زد ۲ شارپ را قرار است تراشه قدرتمند ده هسته‌ای Helio X۲۰ مدیاتک با کلاک فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

رونمایی شارپ از دو گوشی  جدید

در سوی دیگر این محصول در قاب پشتی میزان دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فاز فوکوس خودکار مجهز به فلاش دوگانه ال‌ای‌دی بوده که با تشخیص میزان نور تابیده شده بر روی اجسام به منظور فوکوس نزدیک یا دور استفاده می‌کند. علاوه بر این دوربین ۵ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/۱٫۸ سلفی آن قادر است تا زاویه ۸۲ درجه تصاویری شفاف و عریض را ثبت نماید.

رونمایی شارپ از دو گوشی  جدید

رونمایی شارپ از دو گوشی  جدید

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند Aquos Z۲ شارپ می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که به لطف فناوری شارژ سریع و درگاه USB-C تنها ظرف ۲۰ دقیقه پس از اتصال شارژر به ۷۰ درصد ظرفیت خود خواهد رسید، سنسور اثر انگشت، درگاه IR در قسمت بالایی قاب به منظور کنترل از راه دور گجت‌های مختلف سازگار با این فناوری و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور هم‌زمان در شبکه LTE اشاره کرد.

این محصول با بهره‌مندی احتمالی از اندروید ۷ نوقا، ابتدا در بازار تایوان و سپس در دیگر بازارهای آسیایی همچون سنگاپور، هند و اندونزی با قیمت ۲۸۱ دلار عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج