جاباما
۳۷۷۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد وسوسه انگیز به پپ گواردیولا

مسئولان باشگاه چلسي براي سپردن هدايت تيمشان به”پپ گوارديولا” مبلغي به ارزش ۲۰ ميليون پوند براي يک فصل به اين مربي پيشنهاد داده‌اند.

روزنامه ابتکار: مسئولان باشگاه چلسي براي سپردن هدايت تيمشان به"پپ گوارديولا" مبلغي به ارزش ۲۰ ميليون پوند براي يک فصل به اين مربي پيشنهاد داده‌اند.

مالک باشگاه چلسي در ۵/۹ سال گذشته هشت مربي را از کار برکنار کرده و اکنون در نظر دارد هدايت تيم خود را به"پپ گوراديولا" که در حال حاضر در نيويورک به سر مي‌برد، بسپارد. بر پايه گزارش ساکرنت،"مايکل امه‌لانو"، مدير فني تيم فوتبال چلسي، در حال حاضر فهرستي تهيه کرده که در صدر اين فهرست نام سرمربي پيشين بارسا قرار دارد اما مربياني نظير"يورگن کلوپ"، سرمربي دورتموند و حتي"خوزه مورينيو" هم در اين فهرست ديده مي‌شوند.

به نظر مي‌رسد عزم"رومن آبراموويچ" براي به خدمت گرفتن گوراديولا از تيم‌هاي پاريسن ژرمن، ميلان و بايرن مويخ جزم‌تر است. مالک روس قصد دارد با ارائه پيشنهادي ساليانه به ارزش ۲۰ ميليون پوند، گوي رقابت را از ساير باشگاه‌ها بربايد و گوارديولا را به خدمت بگيرد. بر اين اساس، از آنجايي که قرارداد چلسي با اين مربي، چهار ساله خواهد بود و با توجه به پاداش‌هايي که در اين چهار سال شامل حال وي خواهد شد، گوارديولا صاحب ۱۰۰ ميليون پوند خواهد شد که وي را گرانقيمت ترين مربي جهان خواهد کرد. اين در حالي است که"جوزپ ماريا اوروبيتگ"، مديربرنامه‌هاي گوارديولا گفته که وي تا پايان سال جديد ميلادي قصد ندارد به پيشنهادي پاسخ مثبت بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج