۳۷۷۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۵۰ بازی ملی اما بدون تجربه بین المللی

کاپیتان تیم ملی در غرب آسیا کیست؟

کاپیتان تیم ملی جدید کارلوس کی روش چه کسی است؟ این سوالی است که حتی کی روش هم جواب دقیقی به آن نداد و به نظر می رسد برای انتخاب کاپیتان تیم جدیدش به گزینه مناسبی نرسیده است

کاپیتان تیم ملی در غرب آسیا کیست؟

تماشا: کاپیتان تیم ملی جدید کارلوس کی روش چه کسی است؟ این سوالی است که حتی کی روش هم جواب دقیقی به آن نداد و به نظر می رسد برای انتخاب کاپیتان تیم جدیدش به گزینه مناسبی نرسیده است. با توجه به اینکه بازیکنان باتجربه و بین المللی در بازی های غرب آسیا غایب هستند، بازیکنان دیگری مانند حسین ماهینی و پژمان منتظری هم همراه تیم نرفته اند تا انتخاب کاپیتان برای کی روش دشوارتر شود.

از میان بازیکنانی که به همراه تیم ملی به کویت رفته اند نام هایی مانند احسان حاج صفی، علیرضا حقیقی، مهرداد پولادی و مهرداد اولادی از بقیه باتجربه هستند.

کاپیتان تیم ملی در غرب آسیا کیست؟

اگر ملاک کی روش برای انتخاب کاپیتان بازی ملی باشد احسان حاج صفی با اختلاف رکورددار است، بازیکنی که اگرچه از آخرین اردوی تیم ملی بزرگسالان خط خورد اما با ۵۰ بازی ملی باتجربه ترین بازیکن تیم ملی است. بعد از او مهرداد پولادی است، بازیکنی که حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی آغاز بازی های ملی اش بود و یازده بازی برای این تیم انجام داد.

بعد از پولادی، مهرداد اولادی با ۷ بازی ملی قرار دارد. البته کی روش برای انتخاب جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی نشان داد که فاکتورهایی به غیر از بازی ملی را در نظر دارد. شاید اگر فاکتور بین المللی بودن را در نظر هم به فاکتورهای سرمربی تیم ملی اضافه کرد بتوان از گزینه های دیگری مانند علیرضا حقیقی هم نام برد، بازیکنی که فقط ۴ بازی ملی دارد و بعد از وقفه ای طولانی مدت به اردوی تیم ملی دعوت شده است. البته او در صورتی گزینه کاپیتانی است که در بازی های غرب آسیا درون دروازه بایستد.

امید نظری هم دیگر بازیکن بین المللی تیم است که فقط ۳ بازی ملی در کارنامه اش دیده می شود و بعید به نظر می رسد که بازوبند به او برسد. با این شرایط باید حاج صفی را کاپیتان تیم ملی در بازی های غرب آسیا دانست. بازیکنی که در چند هفته گذشته از نیمکت تراکتورسازی به بازیکن اصلی و موثر این تیم و کاپیتان تیم ملی تبدیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج