جاباما
۳۷۷۳۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرا فیلم «من» فروخت؟

فیلم سینمایی «من» با بازی لیلا حاتمی و امیر جدیدی با گذشت ۱۰ روز از اکرانش فروش خود را به بالاتر از ۶۰۰ میلیون تومان رساند.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «من» با بازی لیلا حاتمی و امیر جدیدی با گذشت ۱۰ روز از اکرانش فروش خود را به بالاتر از ۶۰۰ میلیون تومان رساند.

چرا فیلم «من» فروخت؟

تهیه کننده‌ی این فیلم سینمایی که پخش آن را نیز خود بر عهده دارد، با اعلام این خبر اظهار کرد: فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی که از ۲۷ مرداد اکران شده است، پس از ۱۰ روز در ۱۷ سالن سینمای تهران، فروشی بالغ بر ۴۷۴ میلیون داشته و در ۱۰ سالنِ هفت شهر دیگر هم ۱۴۰ میلیون فروخته و جمعاً به فروش ۶۱۴ میلیون تومانی رسیده است.

سعید خانی با بیان اینکه این فیلم هیچ‌گونه تبلیغی در فضای رسمی نداشته است، توضیح داد: این فیلم حتی یک تیزر تلویزیونی هم ندارد و به هیچ‌وجه از تبلیغات محیطی و تبلیغ در مطبوعات نیز بهره‌ نمی‌برد و ما تمام تمرکز خود را روی تبلیغ در فضای مجازی متمرکز کرده‌ایم و برای این کار یک تیم پانزده‌نفره برای تولید محتوا در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تشکیل داده‌ایم که نتیجه‌ی خوبی هم داشته است.

مدیر دفتر پخش نسیم صبا، با بیان اینکه به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم شاهد فروش بالاتر از حد انتظاری بودم، گفت: در ابتدا سینماداران توجه چندانی به فیلم نشان ندادند اما استقبال خوب مخاطبان، نظر سینما داران را هم جلب کرده و هر روز شاهد افزایش تعداد سالنهای نمایش دهنده‌ی این فیلم هستیم که نشانگر استقبال از این فیلم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج