۳۷۷۳۴۰
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور افزایش یافت

آمارهایی که اخیراً توسط دفتر بررسی های فنی اقتصادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده، از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور به ۵۶۴ گیگابایت بر ثانیه خبر می دهند.

خبرگزاری مهر: آمارهایی که اخیراً توسط دفتر بررسی های فنی اقتصادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده، از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور به ۵۶۴ گیگابایت بر ثانیه خبر می دهند.

ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور افزایش یافت

در این آمارها که وضعیت شبکه زیرساخت ارتباطی کشور را تا پایان خرداد ماه سال جاری نشان می دهند، همچنین مشخص شده که ۵۷ هزار و ۹۳۶ کیلومتر فیبر نوری بین شهری در کشور نصب شده است و ظرفیت شبکه اینترنت داخلی به ۴ هزار گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

بر اساس گزارش های موجود تا پایان خرداد ماه ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل ۵۶۴ گیگابایت بر ثانیه و ظرفیت مسافت شبکه انتقال ارتباطات کشور ۱۳ میلیون و ۳۲۷ هزار گیگابایت بر کیلومتر برآورد شده است.

طبق بررسی ها و گزارش های منتشر شده در مدت اندازه گیری، میزان دسترسی در شبکه انتقال ۹۹.۹۶% و میزان دسترسی در شبکه ارتباطات داده ۹۸.۴۹% بوده است. بر اساس گزارش ارایه شده میزان ترانزیت ارتباطات بین الملل نیز ۳۶۰۰ لینک STM۱ برآورد شده است. هر لینک به میزان ۱۵۵ مگابیت بر ثانیه ظرفیت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zaza

      خیلی خوبه

    • عباس از خوزستان شادگان

      برترینها جون هرکی دوس داری نظرمو سانسور نکن

      درباره افزایش پهنای باند باید بگم این خبر دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه و 10000000 تا دیگه هم دروغه آخه چرا حقیقت رو نمیگین من الان سرعت دانلودم 300 کیلوبایته اصلا هم افزایش پیدا نمیکنه من میخوام مثل کره جنوبی باشه چرا ما سرعت 100 مگ حتی نداریم و اونا 1 گیگ دارن با قیمت فوق العاده ارزان میدن ؟ ها ؟ چراااااااااااااااااا؟ فقط اعصابم خراب میشه وقتی به این چیزا فکر میکنم بیخیال اصن بزا خودمو به اون راه بزنم الکی مثلا همه چی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج