۳۷۷۳۹۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

داماد پدرزن را کشت و فرار کرد

با اعلام خبر قتل مرد میانسالی که در محله افسریه به قتل رسیده بود با دستور بازپرس تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن داماد خانواده به عنوان تنها مظنون دردستور کار اداره دهم پلیس آگاهی قرارگرفت.

خبرگزاری مهر: با اعلام خبر قتل مرد میانسالی که در محله افسریه به قتل رسیده بود با دستور بازپرس تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن داماد خانواده به عنوان تنها مظنون دردستور کار اداره دهم پلیس آگاهی قرارگرفت.

ساعت ۱ بامداد جمعه گذشته از طریق تماس های مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس از وجود جسد مرد میانسالی که در محوطه فضای سبز پارک رها شده بود قرار گرفتند. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند. با حضور ماموران در محل کشف جسد مشخص شد مردی حدودا ۵۰ ساله به شدت مجروح شده و خون زیادی از وی رفته و جسد بی جان او روی چمن های پارک رها شده است. بلافاصله با هماهنگی انجام شده با عوامل اورژانس جسد نیمه جان به بیمارستان منتقل شد.

در حالیکه تحقیقات ماموران پلیس برای شناسایی عامل نزاع در پارک ادامه داشت، مرد میانسال به نام «حسن» جانش را از دست داد. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تحقیقات در رابطه با علت قتل حسن و شناسایی قاتل آغاز شد.

خانواده مرد میانسال در تحقیقات اولیه داماد خانواده را به عنوان قاتل معرفی کردند. دختر خانواده گفت: من و همسرم چند وقتی است با هم اختلاف داریم و من در خانه پدرم هستم. در این مدت همسرم بهروز هر روز تماس می گرفت اما عصر بار دیگر با من تماس گرفت و با پدرم برای صحبت در پارک قرار گذاشت. حال احتمال می دهم او پدرم را به قتل رسانده باشد.

پس از اظهارات دختر مقتول و انجام تحقیقات جنایی مشخص شد بهروز همزمان با جنایت متواری شده است. با به دست آمدن این سرنخ ها، محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل تهران به تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی دستور داد بهروز را به عنوان عامل اصلی قتل مرد میانسال شناسایی و دستگیر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      خداوند مقتول را بیامرزد،
      هنگامی که پسر طرح و یا به قتل پدر، زن به فتل مرد، مرد به قتل زن فرزند به قتل پدر و مادر و تعارص بی جا و ظام های مکرر را میشنوی قتل پدر زن هم مثل قتل پدر توسط فرزند پسر است و ٱدمی را به فکر و تامل فرو می برد!!؟؟ آخه چرا؟؟؟ مگر راه ندارد با گفتگو مسائل خود را حل و فصل نمایند تا قتل پیش نیاید؟؟؟ جان انسانها توسط انسانها کم بها تلقین میگردد؟؟؟ آیا این موجود دو پا اشرف مخلوقات است؟؟؟ من که هنوز نمی دانم!!!؟؟؟ اشرف مخلوقات!!!!!

    • سینا یزد

      حقش این داماد این است که راه پدر زن را ادامه دهد ودنبالش بره زود

    • نریمان راد

      این بنده خدا تو محل ما بود

    • یه نفر

      عجب پرونده جنایی پیچیده ای بوده!

    • میرزا

      سلام جناب نریمان راد تشکر از شما که فرمودید در یک محله هستید، آیا این داماد قاتل اعتیاد داشته است و دلایل دیگه؟؟؟ ممنون

    • سینا یزد

      سلام آقای نریمان راد شما نظر بدید این داماد ننگ باید چیکارش کنند خدا لعنتش کنه

    • نریمان راد

      سلام جناب میرزا، داماد در زمان قتل حالت طبیعی نداشته، مشروب مصرف کرده بوده، نه اعتیاد نداشته، فقط به همون دلیل اختلافات خانوادگی بوده

    • نریمان راد

      این اتفاق تو پارک نیفتاده، لطفا تو خبر رسانی دقت کنید.

    • میرزا

      سلام سینا یزد، این داماد قاتل که داماد نداره؟؟ راه پدر زن را بره؟؟؟!!! اون وقت هم یک داماد پدر زن کش باید باشه، تا پازل درست بشه!!!؟؟ نه؟؟ سینا یزد عزیز؟؟ درسته؟؟ اگه اینجور باشه دیگه باید یه بیست سالی صبر بشه؟؟؟ به همین راحتی این اتفاق مشابه نمی افته!!! الا، داماد پدرزنکش را به جوخه اعدام یا دار مجازات بسپارن.،، متوجه فرمایشتون شدم که یعنی این داماد هم باید بمیره مثل پدرزنش، اما اگه دنبال اون بره این دار و کار نیازه و سخت هم جور میشه!! قربونت میرزا

    • میرزا

      خدایا ریشه مشروبات الکلی را در مملکت کم کن تا کمتر شاهد همه گونه آسیبی باشیم گرچه مشخص است که مشروب بجز قاچاق از طریق های مختلف به دست آورده میشود چون در مراسم ها اکثراً مست مست هستند و آدم میترسه،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج