جاباما
۳۷۷۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شماره ۶ برای بازی در استقلال انگیزه ندارد؟

انتقال نکونام؛ معامله دو سر سود

لیگ ایران و بازی در استقلال دیگر جذابیتی برای نکونام ندارد. او با این ذهنیت به استقلال آمد که می تواند با این تیم به قهرمانی لیگ برسد.

انتقال نکونام؛ معامله دو سر سود

هفت صبح: لیگ ایران و بازی در استقلال دیگر جذابیتی برای نکونام ندارد. او با این ذهنیت به استقلال آمد که می تواند با این تیم به قهرمانی لیگ برسد. سرمربی استقلال را هم کسی می دانست که هم رابطه خوبی با او دارد و هم اینکه راه قهرمان شدن را بلد است.

در ابتدای فصل مجتبی جباری، فابیو جان واریو، رودریگو توزی و فریدون زندی حضور داشتند و این یعنی تیمی قدرتمند برای قهرمان شدن در لیگ اما الان هیچ کدام از این بازیکنان نیستند که بتوانند برای قهرمانی استقلال لازم باشند.

انتقال نکونام؛ معامله دو سر سود

دومین دلیل برای جدایی نکونام عدم استقبال هواداران استقلال از بازی های خانگی این تیم است. او قبل از اینکه به استقلال بیاید این تصور را در ذهنش داشت که برای هر بازی حداقل ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر برای بازی های استقلال به ورزشگاه می آیند ولی آنچه که او در روزهای صدرنشینی استقلال در ورزشگاه دید چیزی در حدود فک و فامیل های بازیکنان، لیدرها و سربازان ورزشگاه آزادی بود که به استادیوم می آمدند!

حتی خود او هم در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرده بود. شرایط استقلال به گونه ای پیش رفت که روز بازی با داماش صدرنشینی لیگ را هم از دست داد، صدرنشینی که برای نکونام یک دلخوشی بود و حالا دیگر آن را نمی بیند.

مشکلات مالی استقلال

قرارداد نکونام با استقلال یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون تومان است و تا الان فقط ۸۰۰ میلیون تومان به او پرداخت شده است. باشگاه استقلال هم با بی پولی دست و پنجه نرم می کند و پیشنهاد چشمگیری که شماره ۶ گرفته فرصت خوبی برای استقلال است که هم نکونام را لژیونر و هم سود سرشاری نصیب استقلال کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج