۳۷۷۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وقتی کوروش تهامی بغض می کند

کوروش تهامی‌انسان را بدون عشق به گیاه قدکوتاهی تشبیه کرد که هیچ‌وقت به خورشید نمی‌رسد و تأکید کرد محبت عنصر مهمی‌در زندگی و دستور پیامبرمان است.

روزنامه آرمان: کوروش تهامی‌انسان را بدون عشق به گیاه قدکوتاهی تشبیه کرد که هیچ‌وقت به خورشید نمی‌رسد و تأکید کرد محبت عنصر مهمی‌در زندگی و دستور پیامبرمان است. کوروش تهامی‌با حضور در برنامه گفت‌وگوی تنهایی که تا پایان محرم از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود، گفت: شوریده حالی‌ای که در عشق وجود دارد همه حشو و زواید آدمی ‌را از بین می‌برد. عشق باغبانی می‌شود که از وجودِ همچون گیاه آدمی‌ مراقبت می‌کند و اگر نباشد هیچوقت ما به رشد کامل نمی‌رسیم بلکه گیاه انبوه قد کوتاهی شکل می‌گیرد که هیچ وقت به خورشید نمی‌رسد. در حالی که عشق باعث سربلندی و قد کشیدن ما می‌شود.

وقتی کوروش تهامی بغض می کند

وی افزود: من آدم احساساتی هستم؛ این موضوع خیلی وقت‌ها به من کمک می‌کند و مواقعی باعث می‌شود ضرر کنم. برای مثال در خیابان که تنها یا به همراه همسرم قدم می‌زنیم، وقتی بچه‌های کوچکی که عنوان بچه‌های کار بدانها اطلاق می‌شوند را اطراف مراکز خرید می‌بینم نگران هستم و مدام فکر می‌کنم آیا قرارست آنها همینطوری بزرگ شوند؟ چه کاری از دست من به‌عنوان یک شخص برمی‌آید؟این بازیگر ادامه داد: حتی شب‌ها که بزرگترها با احتیاط بیرون می‌آیند گاهی این بچه‌ها را می‌بینم و به این فکر می‌کنم که امکان تحصیل، داشتن اسباب بازی یا خوردن یک غذای گرم برای آنها فراهم می‌شود؟ واقعا در این زمینه اغراق نمی‌کنم و درگیری ذهنی برایم ایجاد می‌شود. بعد بغض می‌کنم و از خدا می‌خواهم عنایت ویژه‌ای به من داشته باشد.

تهامی‌ یادآور شد: من از آن دسته آدم‌هایی هستم که ایده‌آلیستی نگاه می‌کنم. دوست دارم در روابط انسانی، عاطفی و عاشقانه جزو بهترین‌ها باشیم و همیشه این را به جامعه‌ام تعمیم می‌دهم. می‌خواهم مردمم نیز همینطوری باشند و به چیزهایی که فراموش کردند فکر کنند و دوباره آنها را به یاد بیاورم.وی با اشاره به تماس یکی از روزنامه‌ها، تصریح کرد: از من پرسیدند چه پیشنهادی برای آخر هفته افراد دارید. پاسخ دادم من پیشنهاد می‌کنم این آخر هفته هیچ جا نروند و در خانه بمانند. بعد به خودشان، زندگی و آدم‌های زندگی‌شان فکر کنند. به ارتباطشان، محبت‌هایی که کمرنگ شده و علت اینکه چرا یادمان می‌رود به غیر از خودمان موجودات دیگری هم هستند و باید آنها را به یاد داشته باشیم. محبت باید سرلوحه زندگی همه آدم‌ها باشد.

دستور پیغمبرمان هم هست. تهامی‌با بیان اینکه این روزها آدم‌ها برای بالا رفتن انسان‌ها را پله خودشان می‌کنند، در این‌باره توضیح داد: شاید توجه نمی‌کنند که وقتی حق مسلمی‌را از کسی می‌گیریم بزرگ‌ترین ظلم را به آن انسان کرده‌ایم؛ کسی که می‌تواند تأثیرگذار باشد... بازیگر سریال رویای گنجشک‌ها افزود: مثلا درباره رانندگی دوست دارم بنشینم و با همه حرف بزنم که چرا اینقدر همه چیز عجیب و غریب شده است. چرا باید وقتی در کشورهای دیگر می‌رویم حسرت بخوریم که چرا آنها از راهنمای ماشین به درستی استفاده می‌کنند، از حق تقدم خبر دارند، قوانین و قواعد را خوب اجرا می‌کنند و... اما ما نه! آدم‌ها سریع می‌خواهند از جایی به جای دیگر بروند و رعایت هیچ چیز را نمی‌کنند.وی تصریح کرد: در جایی خوانده‌ام وقتی وارد کشوری می‌شویم از نوع رانندگی و هنر آنها می‌توانیم مردم را بشناسیم، امیدوارم هیچوقت هیچکسی نخواهد ما را با رانندگی‌مان بسنجد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج