۳۷۷۷۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بلندگوی بلوتوثی رقصان!

یک مخترع آمریکایی به تازگی بلندگویی ساخته که با توجه به مشعلی که برای آن تعبیه کرده است، می‌توان با اتصال بلوتوثی، ضربان موسیقی را روی شعله‌ها مشاهده کرد.

وب سایت آنا - ندا اظهری: یک مخترع آمریکایی به تازگی بلندگویی ساخته که با توجه به مشعلی که برای آن تعبیه کرده است، می‌توان با اتصال بلوتوثی، ضربان موسیقی را روی شعله‌ها مشاهده کرد.
بلندگوی بلوتوثی رقصان!
یک مخترع آمریکایی بلندگویی بلوتوثی به نام Fireside Audiobox تولید کرده است که مانند مشعل می‌توان آن را روشن کرد و شعله‌های آن با ریتم موسیقی‌ای که از گوشی کاربر پخش می‌شود حرکت می‌کند و بالا و پایین می‌رود.

این بلندگو در قالب یک جعبه صدا به گونه‌ای ساخته شده است که معمولا دارای یک محفظه است که مشعل شعله‌ها در آن قرار می‌گیرد. این نوع طراحی به طرح آلومینیومی، شیشه‌ای یا چوبی این بلندگو آسیبی وارد نمی‌کند.
بلندگوی بلوتوثی رقصان!

هدف طراح از ساخت این بلندگو ترکیب قدرت موسیقی با عنصر فریبنده بصری آتش برای تجربه جدید از شنیدن موسیقی است و این بلندگو حاصل دو سال تحقیق و مطالعه است.

این بلندگو در ابعاد ۴۹/۵ در ۶۵/۵ در ۱۱/۴ سانتی‌متر است که از طریق بلوتوث به منبع صوتی وصل می‌شود و همچنین باتری قابل شارژ آن برای استفاده مداوم هشت ساعت کفایت می‌کند.
بلندگوی بلوتوثی رقصان!

آتشی که در این بلندگو ایجاد می‌شود از سیلندر پروپان ۴۶۵ گرمی تامین می‌شود که ردیف ۱۵ شعله‌ای سیلندر آلومینیومی بالای آن را روشن و انرژی لازم برای سوختن شعله‌ها را تامین می‌کند.

زمانی که با فندک، شعله را روشن کردیم، شعله ایجاد شده براساس موسیقی پخش‌شده از دستگاه، شروع به لرزیدن می‌کند و بالا و پایین می‌رود.
بلندگوی بلوتوثی رقصان!

سازنده این بلندگو اشاره می‌کند که از امواج ایجاد شده نقشه‌برداری کرده است تا از این طریق، بهترین محل برای استفاده از شعله‌ها را شناسایی کند. دستگاه با دکمه‌های کنترلی که در قسمت پشتی بلندگو تعبیه شده روشن می‌شود و کلیدی هم برای خاموش و روشن کردن شعله در نظر گرفته شده است و با آن می‌توان شدت شعله‌ها را تنظیم کرد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
بلندگوی بلوتوثی رقصان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج