۳۷۷۷۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فروش ۱۵۰میلیونی بازار هنر در روز نخست

بازار هنر با ارائه آثار هنری با قیمت یکسان ۵۰۰ هزار تومان صبح دیروز با حضور هنرمندان، علاقه مندان و خریداران آثار هنری در گالری های خانه هنرمندان ایران گشایش یافت که تا پایان روز نخست ۱۵۰میلیون تومان در این بازار به فروش رسید.

هنرآنلاین: بازار هنر با ارائه آثار هنری با قیمت یکسان ۵۰۰ هزار تومان صبح دیروز با حضور هنرمندان، علاقه مندان و خریداران آثار هنری در گالری های خانه هنرمندان ایران گشایش یافت که تا پایان روز نخست ۱۵۰میلیون تومان در این بازار به فروش رسید.

فروش 150میلیونی بازار هنر در روز نخست

جمشید حقیقت شناس؛ مدیر هنری بازار هنر گفت: استقبال در روز نخست بازار مناسب بود و با توجه به فروش تعدادی از آثار، آثار جدیدی از هنرمندان جایگزین آنها می شود و این روند جایگزینی آثار جدید با آثار فروخته شده تا پایان بازار ادامه دارد.

حدود ۱۵۰۰ اثر نقاشی و طراحی، مجسمه، خوشنویسی، سرامیك هنری، نگارگری، عكس و تصویرسازی با قیمت پنج میلیون ریال از بیش از ۵۰۰ هنرمند كشور در بازار هنر برای فروش به نمایش گذاشته شده است.

بازار هنر از سوی موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همكاری خانه هنرمندان ایران از پنجم شهریورماه در گالری های ممیز، میرمیران، نامی و چهارفصل(بهار، تابستان، پاییز، زمستان) خانه هنرمندان ایران برگزار شده است و تا ۱۰ شهریور ادامه دارد.

پس از اعلام فراخوان برگزاری بازار هنر از سوی موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و مهلت بیش از دو ماه برای ارسال اثر به این بازار، ۹۲۰۰ اثر به دبیرخانه رسید و پس از انتخاب، ۱۵۰۰ اثر به بازار راه یافت كه قیمت تمامی آثار بازار هنر پنج میلیون ریال (۵۰۰هزار تومان) است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج