۳۷۷۸۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

دختر پورمخبر: پدرم نه فقیر است نه بیمار!

در حالی که برخی از سایت‌ها با انتشار خبری از وضعیت بیماری احمد پورمخبر صحبت کردند دختر این بازیگر در گفتگویی این اخبار را تکذیب کرد.

خبرگزاری موج: در حالی که برخی از سایت‌ها با انتشار خبری از وضعیت بیماری احمد پورمخبر صحبت کردند دختر این بازیگر در گفتگویی این اخبار را تکذیب کرد.

دختراحمد پورمخبر با رد شایعاتی که در مورد بیماری یا وضعیت معیشتی پدرش منتشر شده، در مورد ویدئویی که از او روی تخت بیمارستان منتشر شده توضیحاتی ارائه کرد.

م.پورمخبر دختر احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون با رد اخبار منتشر شده در مورد بیماری پدرش و با انتقاد از انتشار یک ویدئوی جعلی درباره زندگی این بازیگر در فضای مجازی، گفت: پدر من سابقه بیماری فشارخون دارد و حدود یک ماه پیش فشار خون ایشان به طرز ناگهانی بالا رفت به شکلی که اورژانس به منزل ما مراجعه کرد و مسئول اورژانس بعد از معاینه توصیه کرد که بهتر است پدر در بیمارستان تحت نظر باشد. با توجه به این مسأله سریعا او را به بیمارستان انتقال دادیم و همه می‌دانند که اورژانس تهران، بیماران را فقط به بیمارستان‌های دولتی می‌برد، به همین خاطر پدر من به بیمارستان فیروز آبادی منتقل شد و بعد از چهار رو بستری شدن به منزل برگشت و همانطور که گفتم این جریان یک ماه پیش اتفاق افتاد.

پورمخبر در ادامه با اعتراض به کسانی که ویدئویی دروغین از وضعیت پدر او ساخته و آن را در فضای مجازی پخش کرده‌اند، گفت:در چند روزی که پدرم در بیمارستان بود، بقیه اعضای خانواده به نوبت برای مراقبت پیش ایشان می‌ماندیم ولی گویا در یک موقعیت کوتاه که ایشان تنها بوده‌اند، این ویدئو از ایشان ضبط شده. وقتی این ویدئو را به آقای پورمخبر نشان دادیم، با کمی فکر و تأمل، به یاد آورد که چند جوان به او مراجعه کرده‌اند و با عنوان کردن این مساله که قصد دارند برای خودشان یک فیلم یادگاری تهیه کنند(!)، حرف‌هایی در مورد فقر و وضعیت بد زندگی را به او آموزش داده‌اند و سپس با فیلمبرداری از پدر، این کلیپ را در فضای مجازی پخش کرده‌اند که در روزهای اخیر باعث سلب آسایش ما شده و بر زندگی خانوادگی ما تأثیر گذاشته است.

دختر احمد پورمخبر در پایان با رد مجدد شایعاتی در مورد سلامتی یا مشکلات معیشتی این بازیگر ضمن تاکید بر لزوم حفظ حریم خصوصی هنرمندان گفت: پدرم مثل درصد بالایی از مردم جامعه، از یک زندگی متوسط برخوردار است و اگر مزاحمان در فضای مجازی و حقیقی اجازه بدهند، به عنوان یک خانواده، زندگی آرام و شادی در کنار هم داریم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشون گفتن دفترچه بیمه ندارند و از شرایط فعلی رنج میبرند.چرا غلو میکنید شما از کجا میدانید درصد بالایی از مردم مخصوصا استانهای جنوبی در فقر کامل بسر میبرند واقعا متاسفم که اینقدر از ابراز حقیقت میترسید چاپلوسی تا به کی

    • کامبیز

      به نظرنمیادحرفهای توکلیپ ساختگی ودروغ باشه....حقیقته تلخی است که بایدباورکرد

    • بدون نام

      ولی خود اقای پور مخبر داره هم گله گی میکنه هم میگه بیمه ندارم هم میگه پول ندارم, بهشون برخورده اخی........
      بنده خدا دخترش دلم سوخت براش ابروش رفته

    • سامان

      به جونم خودم یا من نفهمم یا بچه این پورمخبر خیلی ما رو هالو گیر اوردن. اقا جان فیلمو کور که نیستی ببین دوباره. مواظب این پیرمرد باشید گناه داره.

    • بدون نام

      توگفتی همه هم باورشون شده یه فیلم یادگاری!!!!

    • بدون نام

      ایشاله احمد پور مخبر سالیان سال زنده باشند، خودم از طرفداراشم که چقدر این مرد اصیل و بامرامه تو فیلما معلومه، ایشاله سلامت باشن، دنیای مجازی و شایعاتی که پخش میکنند جدی نگیرید، زمان زودمیگذره و سیاهی ميمونه به زغال

    • نجمه

      یعنی دروغ گفته :-\

    • بدون نام

      خیله خوب حالا دخترش چه فیگور گرفته انگار باباش یکی از اساتید برجسته هنر ایرانه چیه یه بازیگر نما بیشتر نبوده بی خیال خانوم متهم می کنم رد می کنم بزار کنار این تیاترارو.

    • بدون نام

      دخترش وقتی ميگه دروغه ولی یه غریبه میشه راسته؟؟؟!!! مردم چشماتونو باز کنید، جامعه توری شده که راحت آبرو ریزی میکنند، از خدا بی خبر زیاد شده مراقب آبرو و شرافت خودتون باشید

    • بدون نام

      دخترش داره پنهان کاری میکنه ....داره پرده پوشی میکنه ،،،،ایشاالله همه مون عاقبت به خیر بشیم ،،،


      به نظر میاد آقای پور مخبر یه مقدار آلزایمر هم گرفته ،،،خدا شفا بده

    • بدون نام

      کاش مردم در حق هم اینقدر بدجنس و حسود نبودن

    • بدون نام

      خدا کند ...اینطور باشد...

    • بدون نام

      مگه ممکنه چندتا جوان بیان به آقای پور مخبر بگن میخوایم فیلم بسازیم شما این حرفا رو بزن .... برو خانم بازار سیاه بازی تعطیله.... بدبخت آقای پور مخبر مشخص بود چقدر ناراحت و در رنج هستن اونوقت دختر گرامیشون بیان بگن این فیلم بوده ... هخخخخخخ واقعا که. بالاخره باید ی جوری زجر پدر رو ماست مالی کنن ولی زهی خیال باطل

    • بدون نام

      انقدر ناراحتی برو بهش کمک کن ماهیانه بهش بده مخفیانه، چین با این حرفات میخوای ثابت کنی، آبرودار یه دختر برای خانوادش انقدر برات تلخه

    • امیر

      سلام دوستان عزیز بنده به داشتن چنین دختری افتخار میکنم اسم این حرکت خانم پور مخبر آبروداری از کشور و خونواده هستش آفرین به این غیرت شما خانم ها که چنین روحیه ای دارید افتخار ما مردان هستید امیدوار هستم سایه پدر از سرتون کم نشه پدر شما هم یک هنرمند هستند ممنونم که از هنر و هنرمند دفاع کردید شیر مادرت حالت باشه.
      سپاسگزارم

    • آرش

      مگه بچست که دو تا جوون بیان بهش یاد بدن که چی بگه ؟ دختر پورمخبر کلا مشکل داره، یعنی اگر پدرش با تیر هم خودشو بزنه، باز میاد میگه اینا همش شایعس، واسه چی میخواید آرامشو از ما بگیرید !

    • بدون نام

      اینم انگار یه چیزیش میشه واقعا،به پیرمرد هشتاد ساله اومدن آموزش دادن که جلو دوربین چی بگه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج