جاباما
۳۷۷۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۲۰


فال روزانه 1391/09/20


فال روزانه متولدین فروردین

روز متفاوتی به نسبت خودتان در پیش دارید اما صبر کنید، شما معمولا روزهای هیجان انگیزی را پشت سر می گذارید پس منتظر ملالت و خستگی و حوصله سر رفتن باشید!! بخت به شما پشت کرده است؟

پیش بینی رابطه شما: فعلا بهترین راه برای اینکه در خانه نمانید و افسردگی پاییزی نگیرید و از طرف دیگر هزینه هایتان زیاد نشود پیاده روی و صحبت با دوستانتان است. شاید فرد مورد علاقه تان هم پیدا کردید!

پیش بینی شغل شما: وقت انتقال شما از این واحد فرا رسید، در مجموعه جدید به قدرت تمرکز و برنامه ریزی شما شدیدا احتیاج دارند، پس این چند روز وقفه ایجاد شده را خوب استراحت کنید تا ذهنتان خالی شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

بحران مالی بدتری در راه است! برای اینکه بر سرمایه گذاری هایتان متمرکزتر شوید امروز را صرف امور بانکی و مشاوره مالی کنید، به همسرتان درباره آنها چیزی نگویید. درباره امور مالی و پول، علمی برخورد کنید؛ نه احساسی!

پیش بینی رابطه شما: به کمک کائنات فرصت احیاء یک رابطه قدیمی را بدست می آورید. بدون هرگونه برنامه ریزی برای آینده، دوباره وارد این رابطه شوید؛ حداقل از تنهایی خارج می شوید.

پیش بینی شغل شما: دیگر مثل گذشته ها در کار خوش شانس نیستید. نمی توانید بحران فعلی را کنترل کنید و فشار مدیران ارشد نیز هر روز بیشتر می شود. برای تغییر همه چیز را به دقت از اول بررسی کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

این چند روز بیشتر بخوابید و استراحت کنید و به خودتان برسید. اعتراف کنید که سلامتی تان را فدای کار و خانواده و ... کرده اید و آسیب آن نه تنها شما، که آنها را هم تهدید می کند.

پیش بینی رابطه شما: دوستانتان امروز به شما توجه ویژه ای خواهند داشت و این شما را متعجب می کند،این رفتار، قدردانی از زحمات گذشته شماست. همسرتان/ نامزدتان هیچوقت در این حد دلسوز و مهربان نبوده است.

پیش بینی شغل شما: در محیط کار ارتباطاتتان رسمی ، بسته و خشک است. دقیقا برخلاف جو موجود! مگر نمی دانید رمز موفقیت در کار گروهی، صمیمیت و همدلی و رسیدن به ایده های مشترک است؟


فال روزانه متولدین تیر

بس است دیگر! به جای غر زدن و پا رو پا انداختن و استراحت، کمی به خود بیایید؛ علاوه بر سلامت جسمی، روانتان در معرض خطر است. اگر بیکارید، حداقل کارهای منزل و خرید را به جای همسرتان انجام دهید.

پیش بینی رابطه شما: حرف هایتان از نظر خودتان بسیار منطقی و سنجیده است اما نامزدتان شما را درک نمی کند! این مشکل خیلی از زوج های دیگر هم هست، با مادرتان در این باره صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: اشتباه فاحشی مرتکب می شوید اما دنیا به پایان نرسیده است، سعی کنید با سخت کوشی و اضافه کاری، از جنبه مالی و اعتباری خطایتان را به مرور جبران کنید، هنوز مدیران به شما اعتماد دارند.


فال روزانه متولدین مرداد

برنامه ریزی هایتان درست از آب در می آید. یک روز مفرح و آرام در پیش دارید. اوضاع کودکتان کمی نگران کننده است، شاید بهتر باشد چند روزی را مرخصی بگیرید و با او در خانه باشید.

پیش بینی رابطه شما: با دوستانتان لحظات خوبی را در کافه یا سینما .... خواهید داشت، رابطه تان با یکی از همسایگان زیاد می شود، شاید به زودی با آنها به مسافرت هم بروید، شام رمانتیکی با همسرتان/ نامزدتان خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: اگرچه شاید امروز سرکار نروید اما ذهنتان درگیر آن است و این روحیه بیشترین ضربه را به خانواده شما وارد کرده است. اگر نمی توانید از این ذهنیت رها شوید به یک مشاور مراجعه کنید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز اوقات بیکاری و استراحت را به جای تلویزیون، به خانه و خانواده تان اختصاص دهید، حتی اگر چند دقیقه بیشتر در خانه نبودید. نگذارید فاصله تان هرروز بیشتر و بیشتر شود، به اندازه کافی مشکل دارید.

پیش بینی رابطه شما: با یکی از دوستان صمیمی به مشکل جدی برخورده اید و او حتی قصد شکایت از شما دارد، یکی از دوستان دیگرتان را به عنوان واسطه نزد او بفرستید، شاید اوضاع بهتر شد!

پیش بینی شغل شما: به نقطه حساس و سرنوشت ساز رسیده اید. اما افکار و ایده هایتان بسیار انتقادی و بدبینانه است، آنها را از فیلتر بگذرانید و روی کاغذ آورید، مدیران بیش از این صبر ندارند.


فال روزانه متولدین مهر

امروز به سرعت باد می گذرد و تمام می شود و اصلا نمی فهمید که چگونه گذشت، پس برنامه های فشرده و خوش بینانه تان را کمی سبک تر کنید تا شرمنده کسی نشوید.

پیش بینی رابطه شما: نامزدتان را سرخوش و ایده آل گرا می بینید اما او شما را متهم به بدبینی و بی حوصلگی می کند، یادتان نرود حق با هیچ کدام تان نیست و هر دو راست می گویید!

پیش بینی شغل شما: کمی میانه روی و تعقل بد نیست! بیش از حد افراط و تفریط می کنید و همه کارها را می خواهید به سرعت انجام دهید. کمی به فکر کیفیت کار و آبروی خود باشید.


فال روزانه متولدین آبان

پول، پول و پول! این درخواستی است که دائم در خانه می شنوید و چاره ای جز اضافه کاری و دوری از خانواده ندارید. فقط شما دچار این مشکل نیستید، پس خودکشی لازم نیست!

پیش بینی رابطه شما: در آخرین روزهای پاییز، به آینده رابطه تان فکر می کنید و آن را مثبت ارزیابی نمی کنید. فراموش نکنید تصمیم نهایی شما برآیندی از عشق و منطق نسبت به خصوصیات طرف مقابل باشد.

پیش بینی شغل شما: ایده های خوبی دارید اما نمی دانید باید کسب و کار خود را از کجا شروع کنید! علاوه بر جستجو در کتاب ها و... از مشاوره فامیل های موفق تان استفاده کنید و خجالت نکشید.

فال روزانه متولدین آذر

اوضاع درسی تان بسیار خوب است و در کار هم نسبتا موفق هستید، فقط کارهای رها شده و عقب افتاده یادتان نرود. بابت کمک گرفتن از دیگران هم ناراحت نباشید، هیچ عیبی ندارد.

پیش بینی رابطه شما: وقتی دیگران جذب شما می شوند چرا آنها را رد می کنید؟ گوشه گیری و انزوا وضعیت فعلی تان را رقم زده است. با دکتر روانشناس خود دوباره صحبت کنید و کمی برونگرا باشید لطفا!

پیش بینی شغل شما: کار با فراز و نشیب های زیادی روبرو است. با پیشنهادها و معاملاتی روبرو هستید که آنطور که به نظر می رسند پرسود نیستند. عجله نکنید و فقط بر اساس اسم و رسم افراد و شرکت ها تصمیم نگیرید.

فال روزانه متولدین دی

مشکلی که ماه ها بر سر راهتان قرار داشت کم کم روشن تر می شود. شاید بتوانید ریشه های آن را پیدا کنید یا راهی جدید برای رویارویی با آن پیدا کنید. به هرحال نا امیدی دردی را دوا نمی کند.

پیش بینی رابطه شما: کسی که دوستش دارید از شما برای انجام کاری کمک می خواهد. اگر مراقب رفتار خود باشید و صبورانه غمل کنید شاید این قضیه باعث شود به زودی پاسخ مثبت او را ببینید!

پیش بینی شغل شما: امروز ناچارید کاری را از سر بگیرید. این شروع دوباره برای شما آسان نیست. با حوصله کار کنید، عجله می تواند برنامه ها را به هم بریزد.

فال روزانه متولدین بهمن

شما ذاتا آدم خوبی هستید ولی تمایل دارید امروز طوری رفتار کنید که دیگران روی شما هیچ حسابی باز نکنند. شاید این رفتار به خاطر توقعات زیاده از حد آنان باشد!

پیش بینی رابطه شما: اگر فکر می‌کنید که کسی‌ به شما علاقمند است امروز روز مناسبی برای پی‌ بردن به درستی‌ آن است. هیچ عجله ایی‌ برای تصمیم گرفتن وجود ندارد، شما به اندازهٔ کافی‌ زمان دارید.

ممکن است احساس کنید که ذهنتان به خوبی کار نمی کند، و حتی بدنتان هم دچار رخوت و سستی شده است. شاید اثر روزهای سرد آخر پاییز باشد، مراقب باشید مریض نشوید که بدترین زمان برای عقب افتادن از کارهاست.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید مجبور به انجام کاری شوید که هیچ منفعت و حتی لذتی برایتان ندارد. به هر حال اگر تمایلی به انجام آن ندارید، روراست بوده و بگویید، "نه" گفتن هم برای خودش هنری است.

پیش بینی روابط شما: ترسی‌ قدیمی‌ در رابطه شما وجود داشته که امروز دوباره به سراغتان آماده است. شاید دلیل منطقی‌ برای وجود چنین احساسی‌ پیدا نکنید اما به هر حل بهتر آن است که هیچ تصمیم جدی نگیرید تا امروز بگذرد.

از این شاخه به آن شاخه پریدن می تواند اصلی ترین عامل بازدارنده پیشرفت شما باشد. تنبلی را کنار بگذارید و کارهای نیمه رها شده را کامل کنید تا استعدادهای واقعی خود را به مدیران نشان دهید .



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/20
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج