۳۷۷۸۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اینتل پردازنده های آیفون را می سازد

دو شرکت بزرگ اپل و اینتل ممکن است در آینده همکاری نزدیکی در ساخت پردازنده‌های آیفون ۲۰۱۸ داشته باشند. اگر این اتفاق رخ دهد باید منتظر استفاده از پردازنده A۱۲ ساخت اینتل در آیفون‌ها و آیپد‌های آینده بود.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: دو شرکت بزرگ اپل و اینتل ممکن است در آینده همکاری نزدیکی در ساخت پردازنده‌های آیفون ۲۰۱۸ داشته باشند. اگر این اتفاق رخ دهد باید منتظر استفاده از پردازنده A۱۲ ساخت اینتل در آیفون‌ها و آیپد‌های آینده بود.
اینتل پردازنده های آیفون را می سازد

آیفون‌هایی که سال 2018 به بازار می‌آیند نه از پردازنده ساخت سامسونگ استفاده می‌کند نه شرکت تایوانی TSMC بلکه ممکن است کمپانی مشهور اینتل عهده‌دار این مسئولیت شود.

اینتل، بزرگ‌ترین سازنده پردازنده‌های جهان، در حال مذاکره با اپل است تا وظیفه ساخت پردازنده‌های ARM مورد استفاده در آیفون‌ها و آیپدهای آینده را بر عهده بگیرد.

یکی از تحلیلگران موسسه گارنز گفته است اینتل احتمالا سفارش ساخت بخشی از پردازنده‌های مورد نیاز اپل در سال 2018 یا 2019 را متقل می‎شود به این ترتیب TSMC تنها تولیدکننده پردازنده‌های اپل نخواهد بود.

سال گذشته هم شاهد بودیم پردازنده‌های A۹ آیفون ۶اس و ۶اس پلاس با مشارکت سامسونگ و TSMC ساخته شد بنابراین تکرار این اتفاق در آینده، دور از ذهن نیست.

چند هفته پیش در خبرهای داشتیم آیفون‌ ۷ به جای استفاده از چیپ‌های مودم کوالکام از چیپ‌های مودم اینتل استفاده خواهد کرد. همکاری که می‌تواند تبدیل به قرارداری بزرگ‌تر برای ساخت پردازنده‌های A۱۲ اپل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج