۳۷۷۹۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اختلافات كارگردان و بازيگر «چ» خبرساز شد

با بازي نكردن فريبرز عرب‌نيا در سكانس آخر فيلم «چ» رسيدن اين فيلم به جشنواره فيلم فجر در هاله‌اي از ابهام قرار گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان: با بازي نكردن فريبرز عرب‌نيا در سكانس آخر فيلم «چ» رسيدن اين فيلم به جشنواره فيلم فجر در هاله‌اي از ابهام قرار گرفت.

اختلافات دامنه‌دار ميان كارگردان و بازيگر نقش اصلي فيلم سينمايي «چ» بار ديگر خبرساز شد. اين اختلاف كه از روزهاي آغاز فيلمبرداري از پشت صحنه فيلم به گوش مي‌رسيد و در كمال تعجب توسط عوامل فيلم تكذيب مي‌شد، حالا منجر به اين شده كه فريبرز عرب نيا به دلايلي نامعلوم از حضور در سكانس نهايي فيلم سينمايي «چ» خودداري كند.

قرار بود سكانس نهايي فيلم سينمايي «چ» با تعدادي هلي‌كوپتر، صدها سياهي لشكر و تجهيزات و امكانات نظامي فيلمبرداري شود كه با حضور نيافتن فريبرز عرب نيا سرصحنه، اين پروژه سينمايي دچار مشكل شده است.

اختلافات كارگردان و بازيگر «چ» خبرساز شد

حاتمي كيا و همكارانش در تلاش هستند به گونه‌اي ديگر اين صحنه‌ها را فيلمبرداري كنند. با توجه به موارد قبلي، مي‌شود منتظر تكذيب اين خبر توسط عوامل فيلم بود!

طي روزهاي گذشته عوامل ساخت پروژه «شهيد چمران» فرم حضور در سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر را پركردند؛ اما با اتفاقاتی که در پشت صحنه این فیلم در حال وقوع است، رسیدن یا نرسیدن فیلم پرهزینه ابراهیم حاتمی‌کیا به جشنواره فجر پیش رو در هاله‌ای از ابهام است.

فیلمبرداری سکانس‌های پایانی این فیلم هم اکنون در دکوری در تهران انجام می‌شود و به زودی نیز به پایان می‌رسد. شنیده‌ها حاکی است که رسیدن و نرسیدن این فیلم به جشنواره ربطی به فیلمبرداری و اخبار منتشرشده درباره حضور نیافتن عرب‌نیا در صحنه فیلمبرداری ندارد و به مراحل فنی فیلم مربوط می‌شود.

اختلافات كارگردان و بازيگر «چ» خبرساز شد

پروژه سینمایی «چ» جلوه‌های ویژه عظیمی دارد و ممکن است این بخش از کار باعث شود که فیلم برای جشنواره فجر امسال آماده نشود؛ اما عوامل در تلاشند که اولین نمایش «چ» در این رویداد باشد.

فیلم سینمایی «چمران» تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا است که با توجه به موضوع محوری آن یعنی رشادت‌های شهید مصطفی چمران در دوران دفاع مقدس به‌نوعی بازگشت این فیلمساز به سینمای جنگ تعبیر شده‌است. فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و... از بازیگران این فیلم هستند.

پیش از این تهیه‌کننده فیلم مهدی کریمی بود که بنا به دلایلی و مشکلاتی که برای وی پیش آمد، هم اکنون بنیاد سینمایی فارابی تولید را برعهده دارد. فیلمبرداری این فیلم از مردادماه آغاز شده است.

حاتمی‌کیا از جمله کارگردان‌هایی است که غالبا ساخت و نمایش فیلم‌هایش در جشنواره و اکران عمومی با حاشیه‌های زیادی روبه رو می‌شود؛ از خبرهایی درباره توقیف و ممیزی و تا این روزها که اختلاف با بازیگر نقش اول مرد به گوش می‌رسد که البته گفته می‌شود نرسیدن فیلم به جشنواره ربطی به این مسائل ندارد. گرچه این امکان هم وجود دارد که در دقیقه ۹۰ این اثر به جشنواره هم برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هما

      حاتمي كيا اشتباه كرد كه اين نقشو به عرب نيا داد. اينم نتيجه كار !

    • بدون نام

      این مسخره بازیا چیه ؟چ دیگه چه صیغه ایه مثل آدم اسمشوبگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج