جاباما
۳۷۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خودرو باز هم ارزان شد

سیر نزولی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی همچنان ادامه دارد و در هفته جاری قیمت‌ برخی از این خودروها باز هم کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: سیر نزولی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی همچنان ادامه دارد و در هفته جاری قیمت‌ برخی از این خودروها باز هم کاهش یافته است.

در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا ۱۱۱ به قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

سایپا SL ۱۳۱ نیز به قیمت حدود ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و SX ۱۳۱ نیز حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی SL ۱۳۱ معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX ۱۳۱ نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت تیبا نیز حدود ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. البته قیمت رسمی این خودرو اندکی کمتر و ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است. تندر ۹۰ مدل E۲ پارس خودرو نیز به قیمت حدود ۲۴ میلیون تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مگان ۲۰۰۰ با دنده اتوماتیک نیز به قیمت حدود ۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت ماکسیما نیز حدود ۸۸ میلیون تومان است. البته قیمت رسمی این خودرو ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو ۲۰۶ در نمایندگی‌های فروش موجود نیست. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار اما در مدل V۹ آن به قیمت حدود ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و مدل V۸ نیز حدود ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت رسمی مدل V۹ حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V۸ نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

تندر ۹۰ ایران خودرو اما سقوط قیمتی شدیدتری را تجربه کرده و قیمت آن در مدل E۱ به حدود ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و مدل E۲ نیز ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته است. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E۱ ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E۲ نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.

پژو ۴۰۵ نیز به قیمت حدود ۱۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز با کاهش شدیدی همراه بوده و به حدود ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان تعیین شده است.

البته قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها در نمایندگی‌های فروش مختلف اندکی متفاوت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل

      سلام، لطفا از قیمت رانا هم ما را مطلع بفرمایید و اینکه چرا ایران خودرو هیچ صحبت رسمی از قیمت این ماشین نمی کند. ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج