جاباما
۳۷۸۰۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ممنوع‌ التحصیلی دانشجویان به دلیل انتقاد؟

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که ممنوع التحصیل شدن دانشجویان به دلیل انتقاد کردن در دانشگاه کاملاً کذب محض است و هیچ دانشجویی تاکنون به این دلیل ممنوع التحصیل نشده است.

خبرگزاری مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که ممنوع التحصیل شدن دانشجویان به دلیل انتقاد کردن در دانشگاه کاملاً کذب محض است و هیچ دانشجویی تاکنون به این دلیل ممنوع التحصیل نشده است.

کامران دانشجو شب گذشته در برنامه ویژه خبری به برخی نکات در خصوص ستاره دار شدن دانشجویان، رشته محلهای آزمون دکتری، رتبه بندی موسسات غیردولتی، افزایش تعداد دانشجویان تحصیلی تکمیلی و برخی موارد دیگر اشاره کرد.

وی با اشاره به موضوع ستاره دار شدن دانشجویان منتقد، با کذب محض دانستن این موضوع، تصریح کرد: ممنوع التحصیل شدن دانشجویان کاملاً کذب محض است و هیچ دانشجویی تاکنون ممنوع التحصیل نشده است.

دانشجو با بیان اینکه وزارت علوم برای دانشجویان استعلاماتی از مراکز ذیصلاح مانند مراکز قضایی و امنیتی می‏گیرد،‌ گفت: اما این وزارتخانه هیچ فردی را ممنوع التحصیل نکرده زیرا ما مرجع تشخیص این موضوعات نیستیم.

وزیر علوم با اشاره به مصوبه سال ۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص نداشتن حق اعتراض به آرای کمیته انضباطی توسط دانشجویان، تاکید کرد که این مصوبه هم اکنون لغو شده و قابلیت اجرایی ندارد.

افزایش تعداد رشته محلهای دکتری

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگر سخنان خود به افزایش ۳ برابری رشته محلهای آزمون دکتری اشاره و تاکید کرد که این رشته محل‏ها به تازگی ۳ برابر شده و هم اکنون ۲ هزار و ۲۴۴ رشته محل راه اندازی شده است.

آخرین وضعیت رتبه بندی موسسات غیردولتی

وزیر علوم در ادامه سخنان خود اشاره ای هم به رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی کرد و گفت: فرایند رتبه بندی دانشگاههای غیردولتی طی یک ماه آینده صورت می گیرد و این اقدام طبق شاخصهای بومی کشور انجام خواهد شد.

دانشجو همچنین در خصوص افزایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کشور اظهار داشت: هم اکنون ۵۰۰ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در کشور تحصیل می کنند در حالیکه این تعداد باید به یک میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آررررررررررررررره ه ه ه !!!!!!

    • سپیر

      چی ی ی میگی!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج