۳۷۸۱۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد

سوپرمینی جدید کیا ریو در موتورشو پاریس ماه آینده رونمایی خواهد شد اما عکس‌های جاسوسی ما هم‌اکنون نسخه‌ای قدبلندتر و شاسی‌بلند از این خودرو را که در سال آینده عرضه خواهد شد را نشان می‌دهند.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: سوپرمینی جدید کیا ریو در موتورشو پاریس ماه آینده رونمایی خواهد شد اما عکس‌های جاسوسی ما هم‌اکنون نسخه‌ای قدبلندتر و شاسی‌بلند از این خودرو را که در سال آینده عرضه خواهد شد را نشان می‌دهند.

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد

به علت موفقیت خودروهایی چون نیسان جوک، رنو کپچر و پژو ۲۰۰۸، کیا کراس اوور سگمنت B خود را در چند سال آینده و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد کرد. این خودرو احتمالاً از اواخر سال ۲۰۱۷ و با بهایی حدود ۱۴ هزار پوندی در انگلستان فروخته خواهد شد.

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد
پیش‌ازاین برنامه‌های موجود برای شاسی‌بلند جدید ریو فاش شده اما این اولین بار است که ما این خودرو را در حال تست‌های عمومی جاده‌ای می‌بینیم. انتظار می‌رود که این خودرو قوای محرکه‌ی بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی داشته باشد.

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد
این خودرو به دیگر کراس اوورهای تولیدی کیا از جمله مدل موفق اسپورتیج و نیرو جدید ملحق خواهد شد. شاسی‌بلند ریو اولین ساخته‌ی کیا از این دست خواهد بود و مقامات کمپانی امیدوارند که بتوانند در بازار رو به رشد کراس اوورهای کوچک اروپا سهمی را به خود اختصاص دهند.

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد
جان کیم مدیر بخش اروپای غربی کیا می‌گوید که این کمپانی برخی محصولات جدید از جمله ریوی جدید و همچنین یک شاسی‌بلند را در سال آینده عرضه خواهد کرد.

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد

با توجه به شکل و شمایل خودروی تست می‌توان گفت که ریو شاسی‌بلند شکلی بسیار شبیه به برادر هاچبک خود خواهد داشت. همان‌گونه که از عکس‌ها مشخص است ارتفاع سواری خودرو افزایش یافته و در عین حال کابین کمی جادارتر بوده و صندوق بار نیز بزرگ‌تر است.
با توجه به کارهای اخیر پیتر شرایر انتظار می‌رود که این خودرو طراحی تکاملی داشته باشد. او گفته که کیا زبان راحی یکسانی خواهد داشت و خودروهای آینده از آن تبعیت خواهند کرد.

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد
عناصر کلیدی طراحی کیا همانند جلوپنجره‌ی "دماغه ببر" در این خودرو وجود خواهد داشت و طراحی اسپورت تر به این مدل کمک خواهد کرد تا بتواند در برابر نیسان جوک قد علم کند. کابین این خودرو نیز نسبت به برادر هاچبک خود چندان تغییری نخواهد داشت. برخلاف اسپورتیج، شاسی‌بلند کوچک‌تر به‌صورت دو دیفرانسیل در دسترس نخواهد بود.

علاوه بر پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی موجود انتظار می‌رود که کیا اندکی پس از عرضه‌ی این خودرو نسخه‌ی پلاگین هیبریدی را نیز ارائه کند. به احتمال زیاد مهندسان تلاش خواهند کرد تا تکنولوژی کنونی مدل نیرو را با واحد پلاگین کم‌مصرف‌تری جفت کنند.

شاسی بلند کیا ریو شکار لنز دوربین عکاسان شد
مقامات کیا پیش‌ازاین برنامه‌های خود برای عرضه‌ی 22 مدل سبز را در 5 سال آینده اعلام کرده‌اند. نیروی جدید به همراه اپتیما PHEV و سول EV سه مدل از 22 مدل اعلام شده بوده و 19 تای دیگر نیز در آینده رونمایی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج