۳۷۸۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گلمحمدی و باقری پرسپولیس را پیش میبرند

یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی موقت پرسپولیس کارش را شروع کرده. تمرینات با او و بدون حضور مانوئل ژوزه برگزار می شود.باشگاه برای هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم فقط روی یحیی حساب نکرده. او در کنار خود، یک چهره مقبول را خواهد دید؛ کریم باقری.

گلمحمدی و باقری پرسپولیس را پیش میبرند

تماشا: یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی موقت پرسپولیس کارش را شروع کرده. تمرینات با او و بدون حضور مانوئل ژوزه برگزار می شود. از همان روزی که سرمربیگری صبا را به بهانه بیماری رها کرد و به پرسپولیس آمد، مشخص بود که هدفش، تبدیل به آلترناتیو شماره یک مانوئل ژوزه است.

اتفاقی که حالا افتاده و یحیی تبدیل به مرد همه کاره پرسپولیس شده. گزینه ایرانی مورد نظر باشگاه هم برای هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم خود اوست اما باشگاه برای هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم فقط روی یحیی حساب نکرده. او در کنار خود، یک چهره مقبول را خواهد دید؛ کریم باقری.

محبوب بازیکنان، رفیق یحیی

باقری همیشه چهره ویژه ای در میان پرسپولیسی ها بوده. او شخصیت تندخویی ندارد و برخوردش با هم تیمی ها و اطرافیانش کاملا محترمانه است. اما کاریزما و اتوریته ویژه اش، از او یک فرد کاملا مقبول و با جذبه ساخته. درست در نقطه مقابل گل محمدی که می گویند به دلیل شخصیت بیش از حد آرامی که دارد، از عهده جمع کردن حاشیه های یک تیم لیگ یکی هم به سختی برمی آید، چه برسد به پرسپولیس که بزرگترین مربیان ایرانی و مربیان مشهور اروپایی را در خود غرق کرده. البته باقری با یحیی رابطه بسیار نزدیکی دارد و اگر حاضر شده به پرسپولیس کمک کند، به خاطر همین موضوع است.


مهدوی کیا: ایده پرداز پیشنهاد

اضافه شدن باقری به کادر فنی پرسپولیس، پیشنهاد مستقیم کاپیتان اول این تیم به گل محمدی و مسئولان باشگاه بوده. مهدوی کیا به آنها گفته اضافه شدن باقری در این شرایط و با توجه به محبوبیت بسیار زیادی که در بین بازیکنان دارد، جلوی به وجود آمدن هر مشکل حاشیه تازه ای را خواهد گرفت.


ابهام درباره سمت آقا کریم

هنوز مشخص نیست باقری با چه عنوانی به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد. دستیاری گل محمدی محتمل ترین گزینه است اما عده ای از داخل باشگاه می گویند اگر کریم این پیشنهاد را نپذیرد، مدیریت فنی تیم در مقابلش گذاشته خواهد شد.

نکته مهم این است که او روی حواشی تیم مسلط باشد و به یحیی در جمع کردن اتفاقات پیرامون تیم کمک کند و به همین دلیل کسی روی پستی که باقری خواهد گرفت، به جمع بندی قطعی نرسیده. البته خود باقری هنوز به پیشنهاد پرسپولیسی ها جواب قطعی نداده اما بعد از جلسه امروز کمیته فنی و برکناری احتمالی مانوئل ژوزه، تکلیف او هم مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج