۳۷۸۲۶۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

زمان پرداخت «پاداش» فرهنگیان بازنشسته

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از واریز پاداش پایان خدمت باقی مانده سال ۹۳ برای ۳۰۰۰ بازنشسته خبر داد و گفت: این مبالغ ظرف یک هفته آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا:‌ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از واریز پاداش پایان خدمت باقی مانده سال ۹۳ برای ۳۰۰۰ بازنشسته خبر داد و گفت: این مبالغ ظرف یک هفته آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

محمد بطحائی در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت خبر خوبی برای فرهنگیان داشت و با بیان اینکه ۹۵ درصد مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۳ پرداخت شده بود اظهار کرد: پاداش ۳۰۰۰ بازنشسته باقی مانده که تامین اعتبار حدود ۱۱۰ میلیارد تومانی انجام شده و ظرف یک هفته آینده به حسابشان واریز می‌شود.

وی افزود: برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در سال ۹۴ بازنشسته شده‌اند تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت انجام شده است. برای این امر ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز بود که بخشی از آن تا پایان شهریور ماه وصول و پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از معوقات مربوط به حق‌التدریس و حق‌الزحمه برگزاری امتحانات معلمان نیز تا مهرماه از محل تخصیص بودجه شش ماهه پرداخت می‌شود اظهار کرد: حق‌الزحمه معلمان تا اسفندماه پرداخت شده و مطالبات امسال باقی مانده بود که امیدواریم سال جاری کلیه مطالبات فرهنگیان را تسویه کنیم.

جزئیات استخدام ۲۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش

بطحائی همچنین جزئیات جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت: برای سال جاری ۱۰ هزار سهمیه استخدامی از طریق آزمون سراسری و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان دریافت شده است و ۱۰ هزار نفر دیگر از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد، این افراد باید در آزمونی که از سوی سازمان سنجش در اواخر مهرماه برگزار می‌شود شرکت کنند و پس از طی مراحل گزینش به مدت یک سال دوره آموزش حرفه معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار نفری که از طریق آزمون استخدامی وارد سیستم آموزش و پرورش خواهند شد به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا رونوشتی از خبر پرداخت را به سازمان ملل هم بفرستید تا مردم بقیه کشورها هم باخبر شوند

    • بدون نام

      حقوق معلمان حق التدریس تو کدوم بانک سپرده شده وسودش گیر کی میاد دراین مورد حرفی واسه گفتن نداشتید ....حقوق دوماه وعیدی هنوز پرداخت نشده دفترچه بیمه هم به ما ندادند چه کنیم ازدست مسول بی کفایت....

    • بدون نام

      بدبخت فرهنگی بعد از سه سال پاداشش پرداخت نشده و مرخصی استفاده نشده هم همینطور

    • سمیرایی

      مگر همین آقا روز معلم نگفته بود که پاداش همه‌ی بازنشسته های سال های قبل را داده‌اند.بوی استیضاح به مشامشان خورده دوباره دارند ...

    • بدون نام

      هر وقت موردیم بهمون ميدن، وقتی فانی شدیم

    • فروشگاه

      معنی فرهنگ وفرهنگ سازی وتعلم درست دبیر ومدبر درایران چیست.......

    • ایرانی

      اقا پول مرخصی پارسال ما قراردادی های استان اردبیل مونده وقتی میریم حسابداری میگن ما لیست دادیم زنگ میزنیم اردبیل میگن پول نیست ماچکار کنیم خوب با حقوق نهصد هفتاد هزار تومن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج