۳۷۸۳۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حادثه مرگبار سر صحنه «بلید رانر ۲»

در حالی که سازندگان دنباله جدید «بلید رانر» (Blade Runner) این روزها در مجارستان مشغول فیلمبرداری هستند، سقوط ناگهانی یکی از اجزای دکور صحنه این فیلم منجر به مرگ یکی از افراد پشت صحنه شد.

وب‌سایت آی ‌سینما: در حالی که سازندگان دنباله جدید «بلید رانر» (Blade Runner) این روزها در مجارستان مشغول فیلمبرداری هستند، سقوط ناگهانی یکی از اجزای دکور صحنه این فیلم منجر به مرگ یکی از افراد پشت صحنه شد. ظاهرا در زمان وقوع حادثه، عوامل سازنده سر صحنه حضور نداشتند و برای ضبط پلان‌های بعدی راهی یکی دیگر از لوکیشن‌های فیلم واقع در روستای اتیک شده بودند.

حادثه مرگبار سر صحنه «بلید رانر 2»

به گزارش هالیوود ریپورتر، یک استودیوی محلی با اعلام این خبر مرگ کارگر ساختمانی حاضر در صحنه فیلمبرداری «بلید رانر ۲» را تایید کرد. در بیانیه‌ای که توسط «اریگو استودیوز» منتشر شده آمده: «در زمان وقوع حادثه، قربانی زیر سکویی ایستاده بود که صحنه فیلم روی آن ساخته شده بود. علت سقوط سکوی یادشده هنوز مشخص نیست.»

همزمان، وبسایت خبری «ایندکس» به نقل از سخنگوی استودیوی مجارستانی یادآور شده این حادثه مرگبار زمانی رخ داده که کارگر مزبور مشغول جداسازی اجزای دکور صحنه بوده است. این استودیوی فیلمسازی از هرگونه اظهار نظر در رابطه با دلایل احتمالی وقوع این حادثه خودداری و به بیان این جمله که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، بسنده کرده است.

این در حالی است که نماینده «آلکن انترتینمنت» به عنوان کمپانی تولید فیلم اعلام کرده قربانی حادثه اخیر جزو عوامل سازنده نبوده اما به منظور جداسازی و جابه‌جایی اجزای صحنه توسط پیمانکار استخدام شده بود.

جدیدترین دنباله میراث ماندگار ریدلی اسکات که هنوز عنوان خاصی برایش انتخاب نشده، مدتی است توسط دنی ویلنوو کارگردان کانادایی و سازنده فیلم‌های مطرحی مانند «سیکاریو» و «محبوسان» جلوی دوربین رفته است. بازیگران سرشناسی همچون هریسون فورد، رایان گاسلینگ، جرد لتو و رابین رایت گروه اصلی بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند که از ششم اکتبر ۲۰۱۷ توسط استودیوی برادران وارنر روانه پرده سینماها می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج