۳۷۸۳۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترکیب سریال «فلش» کامل می شود

مطبوعات آمریکای شمالی هفته پیش گزارش دادند که کرسی کله مونز برای ایفای رل اول زن در فیلم جدید کمیک استریپی «فلش» انتخاب شده است.

روزنامه بانی فیلم: مطبوعات آمریکای شمالی هفته پیش گزارش دادند که کرسی کله مونز برای ایفای رل اول زن در فیلم جدید کمیک استریپی «فلش» انتخاب شده است. این گزینش را ریک فامیووا کارگردان این فیلم انجام داده است که پیشتر نیز همین هنرپیشه را برای بازی در یکی از فیلم های مطرح قبلی اش با نام «Dope» برگزیده بود. در این فیلم ایفای رل اصلی یعنی فلش را که قهرمان داستان و مبارزه کننده با اشرار است، ازرا میلر بازی می کند و وی پیشتر در جریان فیلم بهار امسال «بت من مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» نیز در قالب فلش فرو رفته بود اما فیلم جدید در دست تولید، اولین نسخه مستقل «Flash» از دهه ۱۹۳۰ به بعد است که البته در آن ایام واژگان کاملتر فلش گوردون برای این کاراکتر استفاده می شد.

ترکیب سریال «فلش» کامل می شود

کله مونز در نسخه تازه فلش ایفاگر رل روزنامه نگاری سرسخت به نام ایریس وست است. وست با کاراکتری به نام بری آلن رفت و آمد دارد و آلن همانی است که در خفا و دور از چشم مردم تبدیل به فلش می شود و به نجات انسان های گرفتار می شتابد. یکی از مشکلات اصلی و بزرگ فلش که تهیه کنندگان بر آن غلبه کردند. کنار کشیدن ست گراهام اسمیت کارگردان اولیه و اصلی فیلم بود. اسمیت بر سر این که مانع برخی ابداعات و طرح های او شده و در کارش دخالت کرده اند از این پروژه کنار کشید. با این حال روند جانشین سازی سریع او و رویکرد به ریک فامیووا به عنوان کارگردان تازه و حفظ و رعایت سایر موعدها و زمان های ساخت فیلم سبب شده تاخیری بزرگ در ارائه فیلم روی ندهد و همان زمان قید شده قبلی (اواخر ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸) زمان اکران فیلم در سطح جهان باشد.

استودیوی برادران وارنر سناریویی را که ست گراهام اسمیت در دست تهیه داشت و امثال کریس میلر و فیل لورد نیز روی آن کار کرده اند، حفظ کرده است و فامیووا این روزها مشغول ترمیم های جزیی روی آن است. در مورد کرسی کله مونز هم باید توضیح داد که ستاره اقبال وی بعد از درخشش او در فیلم «Dope» رو به اعتلا و فروغ فزون تر داشته است. او به لطف چنان درخششی برای بازی در قسمت دوم فیلم «همسایه ها» انتخاب شد و اینک نیز مشغول ایفای نقش در بازسازی «Flat Liners» یکی از تریلرهای موفق اوایل دهه ۱۹۹۰ هالیوود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج