۳۷۸۳۹۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سریال Walking Dead بدون زامبی ها

شبکه ی تلویزیونی AMC در سریال مردگان متحرک دنیایی را به تصویر می کشد که در آن انسان های نجات یافته از فاجعه ی برای زنده ماندن باید با زامبی ها مبارزه کنند و کاملا مشخص است که مردگان متحرک بدون وجود مردگان متحرک یا همان زامبی ها نمیتواند وجود داشته باشد.

وب‌سایت مووی مگ: شبکه ی تلویزیونی AMC در سریال مردگان متحرک دنیایی را به تصویر می کشد که در آن انسان های نجات یافته از فاجعه ی برای زنده ماندن باید با زامبی ها مبارزه کنند و کاملا مشخص است که مردگان متحرک بدون وجود مردگان متحرک یا همان زامبی ها نمیتواند وجود داشته باشد.اما گویا مسئولین ارشد کمپانی ان بی سی نظری دیگری در این باره داشته اند.

سریال Walking Dead بدون زامبی ها

در حالی که طرفداران سریال WALKING DEAD خود را برای آغاز پخش فصل هفتم این سریال در ۲۳ اکتبر آغاز می کنند.به نظر می رسد واکینگ دد می توانست مسیری متفاوت از آنچه امروز طی کرده داشته باشد. شبکه های NBC و فاکس در حال گفتگوهای نخستین با رابرت کرکمن به عنوان خالق این کمیک بوده اند تلاش داشته اند تا او را متقاعد کنند تا زامبی ها را از دنیایی که او به تصویر کشده حذف کنند. کرکمن می گوید: آنچه آنها میخواستند بسیار عجیب ، وحشتناک و دور از ذهن بود.

فرانک دارابونت هنگامی که نسخه ی اولیه فیلمنامه را برای فروش به دو شبکه ی ان بی سی و FOX ارائه می کرد از هر دو شبکه ی تلویزیونی با درخواستهایی مشابه مواجه شد:زامبی ها را از داستان حذف کن.

این کار با مخالفت کرکمن و دارابونت مواجه شد و در نهایت شبکه ی ای ام سی با قبول فیلمنامه راه را برای ساخت یک سریال پرطرفدار و موفق باز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج