۳۷۸۴۰۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند

پس از معرفی مدل مفهومی پیکاپ سانتاکروز در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵، همگان در انتظار تولید و عرضه‌ی این خودرو به بازار بودند. حال به گوش می‌رسد که پیکاپ جذاب هیوندای بالاخره چراغ سبز را برای تولید گرفته است.

zoomit.ir - کیهان کامیار: پس از معرفی مدل مفهومی پیکاپ سانتاکروز در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵، همگان در انتظار تولید و عرضه‌ی این خودرو به بازار بودند. حال به گوش می‌رسد که پیکاپ جذاب هیوندای بالاخره چراغ سبز را برای تولید گرفته است.
هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند

در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵، هیوندای نشان داد طرح‌های جدیدی برای رقابت در سر می‌پروراند. در این نمایشگاه هیوندای از طرح سانتا کروز (santa cruz) که بر مبنای پلتفرم دیگر کراس‌اوور‌های این شرکت است، رو‌نمایی کرد. البته بعضی از منتقدان در رابطه با این موضوع که این تنها یک طرح برای مطالعات بیشتر است،یا هیوندای برنامه‌ای برای رقابت در بازار تشنه‌ی پیکاپ آمریکا دارد، اختلاف نظر داشتند. ولی هم‌اکنون اوضاع روشن‌تر شده و به نظر می‌رسد سانتاکروز فراتر از یک طرح خشک و خالی است.

به نقل از مجله‌ی موتور ترند (Motor Trend)، دیو زوخفسکی مدیر عامل حال حاضر هیوندای در آمریکا گفته است: «ما فعلا این موضوع را علنی نکردیم، ولی تصمیم نهایی برای تولید این محصول را گرفته‌ایم. در هر صورت این سکوت عجیب، با دلایل نامعلوم به زودی در نزدیک‌ترین رویداد‌ خودرو، که احتمالا نمایشگاه لس‌آنجلس یا دیترویت سال آینده است، خواهد شکست و هیوندای رسما از طرح نهایی تولیدی و نمونه‌ی بازار‌های مختلف این محصول، رونمایی خواهد کرد.»

چند گزینه برای رسیدن سانتاکروز به بازار آمریکا وجود دارد. به تازگی هیوندای، واحد مونتاژ مونت‌گومری در ایالت آلاباما را تغییر مکان داده، تا ظرفیت تولید آن‌ها افزایش دهد. هنوز مشخص نیست که آیا این پیکاپ در آن مکان مونتاژ ‌می‌شود. ولی اخباری مبنی بر افزایش ظرفیت این مجموعه علاوه بر سه خودروی در حال مونتاژ و برای یک خودروی چهارم در کارخانه‌ی جدید، به گوش می‌رسد. علاوه بر آن در مکزیک نیز یک واحد دیگر برای محصولات کیا موتورز موجود است که ممکن است اولین وانت پیکاپ گروه هیوندای-کیا در آنجا مونتاژ شود. در نهایت نیز می‌توان به قانون جدید آمریکا در برداشتن مالیات خودرو‌های حامل جوجه و مرغ در سال ۲۰۲۱ و در نتیجه کاهش هزینه‌ی خودرو‌های پیکاپ، امکان ورود مستقیم سانتاکروز از کره نیز وجود دارد.

سانتا کروز هر جا که ساخته شود، با شمایل فوق‌العاده در این کلاس، قدرت، گارانتی ۱۰ ساله‌ی هیوندای و حجم بار فوق العاده، رقیب قدرتمندی برای رقبای خود، نظیر هوندا ریج‌لاین (honda ridgeline) خواهد بود.

هوندا ریج‌لاین


هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند

گزینه‌هایی که برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده، با پیشرانه‌های دیزل و توربو دیزل‌، چهار چرخ محرک (۴WD) و تمام چرخ محرک (AWD)، با شروع قیمت از حدودا ۲۵،۰۰۰ دلار و عرضه به بازار در آخرین فصل سال ۲۰۱۸ به عنوان مدل ۲۰۱۹ است.

هیوندای اخیرا سرعت فوق‌العاده‌ای در تسخیر بازارها گرفته و به شدت در حال پیشرفت است. البته با توجه به قیمت‌های پایین در مقایسه با رقبای اروپایی، گارانتی های طولانی ۱۰ ساله یا ۱۶۰،۰۰۰ کیلومتری که تقریبا رقیب ندارد و کیفیت ساخت خوب، مساله‌ی عجیبی نیست! اضافه کردن این کلاس خودرو به این خودروساز مطرح در مناطقی که نیاز و میل بالایی به این دسته از خودروها زیاد است، نظیر تگزاس و ایالات جنوبی آمریکا، آمار فروش بالاتری نیز به ارمغان می‌آورد.

کراس‌اوور‌های هیوندای همین حالا هم عملکرد شگفت‌انگیزی در بازار آمریکا دارند، پس می‌توان انتظار فروش خوب سانتاکروز را از این شرکت داشت. از طرفی رقبای این خودرو در این دسته، محدود به دو خودرو می‌شوند که بازار را برای اشتیاق به کلاس پیکاپ کراس‌اوور را تست کردند. سوبارو با مدل باجا که بر مبنای مدل‌های اوت‌بک (Out back) این شرکت ساخته شده، با اقبال زیادی روبه‌رو نشد. ولی هوندا با مدل ریج‌لاین، سود خوبی از بازار به جیب زد که امید را برای سانتاکروز چند برابر می‌کند.

سوبارو باخا

هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند

دیدن رقابت سانتاکروز در این کلاس خودرویی جذاب خواهد بود. مخصوصا که هوندا مدل ۲۰۱۷ ریج‌لاین با شمایل و امکانات جدید را راهی بازار خواهد کرد. از طرفی زمزمه‌هایی برای ورود تسلا و مرسدس بنز در این کلاس به گوش می‌رسد. ورود مرسدس هم به هر بازاری، چشم و هم چشمی بقیه آلمانی‌ها را به دنبال دارد. یعنی ورود ب‌‌ام‌و و آئودی به این کلاس خودرویی.

هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند

در ادامه شما را به دیدن چند تصویر از این محصول دعوت می‌کنیم.
هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند
هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند
هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند
هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند
هیوندای پیکاپ سانتاکروز را وارد بازار می کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج