۳۷۸۵۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش

Shadow یکی از گوشی‌های شرکت سونی است که در حال حاضر در مرحله‌ی طرح مفهومی است و ایده‌ای جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. تصاویر این طرح مفهومی به همراه برخی از مشخصات آن منتشر شده است.

zoomit.ir - مهدی زارع: Shadow یکی از گوشی‌های شرکت سونی است که در حال حاضر در مرحله‌ی طرح مفهومی است و ایده‌ای جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. تصاویر این طرح مفهومی به همراه برخی از مشخصات آن منتشر شده است. در تصاویر منتشر شده از طرف سونی شاهد استفاده از دو صفحه‌نمایش در این گوشی هستیم.
گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش

سونی یکی از کمپانی‌های بزرگ دنیای فناوری است. این شرکت در بخش‌های مختلف بازارهای دنیای فناوری، موفقیت‌های بزرگی داشته است. کنسول بازی پلی استیشن و تلویزیون‌های این شرکت، دو گروه از محصولات موفق شرکت ژاپنی هستند. علاوه بر آن، لنزهای تولیدی سونی در دوربین‌های دیجیتال و میلیون‌ها گوشی هوشمند در سرتاسر جهان استفاده می‌شوند. اما در بخش گوشی‌های هوشمند، بخش موبایل شرکت سونی در جذب بازار موفق نبوده است.

موبایل‌های سونی در سال‌های اخیر فروش زیادی نداشته‌اند و سود این شرکت را در این بخش از بازار تکنولوژی کاهش داده‌اند. به هر حال برنامه‌ی سونی برای ادامه‌ی سال جاری، معرفی یک گوشی هوشمند دیگر است. اما تصاویری که به تازگی منتشر شده‌اند، مربوط به یک طرح مفهومی هستند که مشخص نیست گوشی مورد نظر در آنها چه زمانی ساخته خواهد شد.

طرح‌های مفهومی از گوشی‌های هوشمند هرازچندگاهی در فضای رسانه‌ها منتشر می‌شوند اما طرح مفهومی گوشی جدیدی سونی یعنی Sony Shadow یکی از جاه‌طلبانه‌ترین طرح‌های مفهومی است. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، این گوشی به دو صفحه‌نمایش مجهز است که یکی از آنها در بالای دیگری قرار می‌گیرد. صفحات نمایشی که طراح این طرح مفهومی یعنی Hege برای آن در نظر گرفته‌ در حال حاضر در بازار موجود هستند و به نام صفحات نمایش Royale شناخته می‌شوند.
هر یک از این صفحات نمایش ضخامتی برابر با ۰.۰۱ میلی‌متر دارند که قرار گرفتن و لغزیدن آنها بر روی هم را آسان می‌کند. Sony Shadow می‌تواند از هر دو صفحه‌نمایش به صورت همزمان استفاده کند. صفحه‌ی رویی قابلیت باز شدن و کشیده شدن به کناره را در یک زاویه‌ی ۴۵ درجه‌ دارد و صفحه‌نمایش زیری نیز می‌‌تواند به عنوان کیبورد یا دسته‌ی بازی استفاده شود.

دکمه‌های فیزیکی نیز در کنار این دستگاه تعبیه شده‌اند. در تصاویر منتشر شده، بلندگوهای استریوی جلوی دستگاه و نشانگر LED آن نیز به چشم می‌خورند. باتری Sony Shadow قابل تعویض است و طراح برای بالا بردن هر چه بیشتر کارایی این قابلیت، یک باتری کوچک در داخل دستگاه تعبیه کرده تا در زمانی که کاربر قصد دارد باتری اصلی را جابجا کند، انرژی مورد نظر گوشی را برای مدت کوتاهی تامین کند. طراح این طرح مفهومی، ایده‌های خود برای مشخصات سخت‌افزاری Sony Shadow را نیز منتشر کرده است. این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰، ۶ گیگابایت رم و اندروید ۷.۰ نوقا مجهز خواهد بود. در ادامه تعدادی از تصاویر این طرح مفهومی را مشاهده می‌کنید.
گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش
گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش
گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش

گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش

گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش
گوشی مفهومی سونی با دو صفحه نمایش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج