۳۷۸۶۸۴
۶ نظر
۵۰۳۱
۶ نظر
۵۰۳۱
پ

چرا هیلاری کلینتون همیشه کت پشمی می‌پوشد؟

در هفته‌های اخیر، بحث‌هایی جدی در فضای انتخاباتی آمریکا درباره وضعیت جسمانی و سلامت روانی هیلاری کلینتون به وجود آمده است و شماری از جمهوری‌خواهان او را مبتلا به بیماری «پارکینسون» خوانده‌اند.

مشرق نیوز: در هفته‌های اخیر، بحث‌هایی جدی در فضای انتخاباتی آمریکا درباره وضعیت جسمانی و سلامت روانی هیلاری کلینتون به وجود آمده است و شماری از جمهوری‌خواهان او را مبتلا به بیماری «پارکینسون» خوانده‌اند.

یکی از کارگزاران کمپین انتخاباتی دانلد ترامپ در روزهای اخیر مدعی شد که هیلاری کلینتون ۶۹ ساله آن چنان بیمار است که در صورت انتخاب به ریاست جمهوری بیش از یک سال زنده نخواهد ماند. این یکی از تندترین و صریح ترین ادعاها درباره وضعیت سلامتی کلینتون از شروع رقابت های انتخاباتی بوده است.

کمپین خانم کلینتون ضمن رد این ادعا، آن را در چارچوب نظریه‌های توطئه‌ای معرفی کرد که به صورت روتین از جانب ترامپ و هوادارانش تبلیغ می‌شود. کار ابراز تردید نسبت به سلامتی کلینتون به جایی رسیده که طرفداران ترامپ به نوع لباس پوشیدن کلینتون در تابستان هم اشاره می کند.

«جان جَگر»، مدیر کمپین ترامپ در شمال ویرجینیا و مریلند، این سوال را مطرح کرده است که چرا هیلاری در یکی از رویدادهای تبلیغاتی خود در تابستان، لباس زمستانی به تن کرده " زنی که می خواهد اولین رییس جمهور زن ایالات متحده شود، کت پشمی روی لباس بسیار نازک خود می پوشد. آیا می توانید کنجکاو نشوید؟... مساله مهمی است، همشهری‌ها؛ این زن خیلی خیلی بیمار است و (علایم) آن را پنهان می کند."

او سپس چنین هشدار داد، "‌شما وقتی درباره ریاست جمهوری هشت ساله هیلاری کلینتون حرف می زنید، در واقع از ریاست جمهوری «تام کِین» (شریک انتخاباتی و معاون احتمالی او) صحبت می‌کنید. این مساله ای است که با آن مواجهیم."

برخی طرفداران ترامپ این گونه استدلال می کنند که لباس‌های ضخیم در تابستان، تنها پوشاننده ادوات پزشکی است که به بدن او وصل است.

با شروع ادعاها و شایعات درباره وضع سلامت کلینتون، کمپین او با این دغدغه که پاسخ‌دهی تنها منجر به اعتبار دادن به این شایعات می‌شود، از هر گونه واکنشی پرهیز کرد. اما وقتی نه تنها از شدت و حجم شایعات کاسته نشد، بلکه اوج گرفت، در اواخر جولای کمپین او سوابق پزشکی او را با نامه‌ای از پزشک شخصی خانم کلینتون منتشر کرد که به نقل از پزشک او کلینتون را در "وضع جسمی عالی و کاملا مناسب برای ریاست جمهوری ایالات متحده" توصیف می‌کرد.

«جنیفر پالمیِِری»، مدیر ارتباطات کمپین کلینتون، در اطلاعیه‌ای گفت: "هیلاری کلینتون سوابق پزشکی خود را با جزییات منتشر کرد که وضعیت عالی سلامتی او و همچنین صورت پرداخت مالیات او را از ۱۹۷۷ نشان می دهد، در حالی که ترامپ نتوانسته است ساده‌ترین اطلاعات مالی مربوط به خود را، که نامزدهای ریاست جمهوری از ۴۰ سال پیش به این سو منتشر کرده اند، به افکار عمومی ارایه کند. حالا نوبت اوست که دست از تاکتیک بی شرمانه انحراف در اذهان برای پنهان کردن سوابق خود بردارد."

دوشنبه هفته گذشته، هیلاری کلینتون در برنامه «شوی جیمی کیمبل»، از مجری خواست نبض او را بگیرد، یا خودش در یک شیشه خیارشور را باز کرد تا با شوخی، پاسخی به ادعاهای کمپین ترامپ داده باشد.

دانلد ترامپ در سخنرانی مهم امنیت ملی خود در اواسط آگوست، به صراحت گفت که کلینتون "‌دچار کمبود توان جسمی و روحی برای مقابله با داعش و دشمنان گوناگون آمریکا" است.

ترامپ بارها از سخنرانی‌های کوتاه کلینتون، عدم شادابی، خمیازه‌های ممتد و سرفه‌های تیک وار او به عنوان نشانه‌های بیماری و عدم سلامت او یاد کرده است. ترامپ در اوایل جولای در جریان کمپین خود در فلوریدا این گونه به هیلاری طعنه زد: " ببینید، همیشه این طوری است، او سخنرانی کوتاهی می‌کند، به خانه می‌رود تا بخوابد و دوباره دو روز بعد سروکله‌اش پیدا می‌شود."

البته شروع زمزمه‌ها درباره سلامتی کلینتون به دسامبر ۲۰۱۲ بازمی‌گردد که او در کسوت وزیر خارجه به علت «غش» و بیهوشی» نتوانست در جلسه شهادت کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان (درباره حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی) حاضر شود. مقامات وزارت خارجه در آن مقطع، علت بیهوشی او را عفونت ویروسی معده در خانم کلینتون اعلام کردند.

دکتر «لیزا بَردَک»، متخصص داخلی و پزشک کلینتون، در همان نامه‌ای که در ماه جولای توسط کمپین دموکرات‌ها منتشر شد، از وجود لخته‌هایی در چند رگ مغزی او خبر داد که هیلاری برای درمان آن از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کند.

در یک ویدیوی بسیار دیده شده که از یک رویداد انتخاباتی در ۱۰ ژوئن منتشر شد، هیلاری در یک کافی شاپ وقتی با سوال چند خبرنگار مواجه می‌شود، ناگهان و بی‌مقدمه تکان‌های شدید به سر و بدن خود می‌دهد که باعث تعجب و حتی وحشت خبرنگاران سوال کننده می‌شود.

بسیاری از جمهوری خواهان این حرکات را نشانی از «تشنج» کلینتون دانسته اند. جالب این که، در ویدیوهایی دیگر که از همان روز منتشر شده، کلینتون در بین جملاتش مکث زیادی به خرج می‌دهد، یا در جایی دیگر می‌بینیم که تیم محافظ زیر بغل او را گرفته‌اند و در بالا رفتن از پله‌ها به او کمک می‌کنند.

برخی روانشناسان از وجود علایمی از «اوتیزم» در هیلاری خبر می‌دهند که موجب سردی احساسی و بی‌عاطفگی در او شده است. برای مثال، وقتی در یک برنامه تلویزیونی، از او درباره نقشش در سرنگونی قذافی و افتادن لیبی در ورطه آشوب و کشتار سوال کردند، او تنها سه کلمه گفت، " آمدیم، دیدیم، (قذافی) مرده بود" و به صورت هیستریک شروع به خندیدن کرد.

شماری دیگر از روانشناسان هم تکرار بیش از حد حرکات اغراق شده صورت و بدن و ابراز احساسات عجیب در کلینتون را نشانگان یک مشکل روانی به نام «بی سوادی احساسی» emotional illiteracy می‌دانند که نوعی اختلال در تشخیص احساسات درونی، حس همدردی و مدیریت احساسات است. یکی از مشهورترین نمونه‌های این حالت در کلینتون، در جشن اعلام رسمی نامزدی هیلاری برای حزب دموکرات در حضور همسر و دخترش دیده شد.

در ویدیوی عجیب دیگری، مربوط به ماه فوریه، او جلوی صدها تن از هوادارانش صدای سگ درمی‌آورد!

در برخی تصاویر و ویدیوهایی که از روند رقابت‌های کلینتون در فضای مجازی وجود دارد، حضور یک محافظ سیاهپوست درشت اندام مایه بحث شده است. او در برخی موقعیت‌ها به ناگهان به هیلاری نزدیک می‌شود و چیزی در گوش او می‌گوید یا بازوی او را می گیرد. در یکی از تصاویری که از این محافظ وجود دارد، یک شی شبیه به آمپول در دستان او دیده می شود.

اما آخرین موردی که درباره بیماری احتمالی خانم کلینتون خبرساز شده، انتشار عکسی از اوست که هنگام سوار شدن بر خودرو از نوعی «زیرپایی» استفاده می‌کند.

«جو بیگز»، خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی آلترناتیو «InfoWars» که مدتی است روی مساله بیماری کلینتون متمرکزاست، در تازه‌ترین مطلب خود مدعی شد که در جریان برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در ژوئن گذشته، دو مامور سرویس مخفی آمریکا به او نزدیک شدند و خواستار صحبت با او شدند: "‌سرویس مخفی با من تماس گرفت. آن‌ها گفتند که هیلاری به «پارکینسون» مبتلاست."

اخیرا خبرنگاران تیزبین، شماری از تصاویر کلینتون را در مناسبت‌های مختلف منتشر کرده‌اند که او یا روی یک صندلی روی سن نشسته، یا به میز تکیه داده، یا روی یک زیرپایی ایستاده است، یا حتی از بالش برای تکیه دادن استفاده می‌کند.

دکتر «درو پینکسکی»، پزشک مشهور تلویزیونی و متخصص داخلی که نامه تایید سلامت دکتر کلینتون را با یکی از همکارانش بررسی کرده است، معتقد است داروهای رقیق کننده خون که هیلاری مصرف می کند، منسوخ شده اند. او معتقد است که هیلاری به " یک نوع به شدت نادر از لختگی خون" مبتلاست. نکته جالب این که، بعد از این اظهارنظر پینکسکی، شوی پزشکی او به نام «دکتر درو»، در شبکه CNN یک هفته به تاخیر افتاد. CNN از حامیان اصلی کلینتون محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو را سننه به لباس پو شيدن معکه فوزلی به فکر مردم خود باش که از کرسنکي مي ميرند

    • بدون نام

      هیلاری کلینتون که همیشه کت دامن کوتاه مشکی و کت شلوار میپوشه، دیوانه ها چه حوری زیر آب میزنند

    • بدون نام

      البته هر که بامش بیش... برفش بیشتر.. خانمی که انقدر جاه طلبه و میخواد به آخرین آرزوی دنیویش که پادشاهی یه زن بر جهان هست برسه خوب متحمل چنین مشکلات بزرگی بر سر راهش هم هست

    • بدون نام

      راز کاپش پوشيدن محمود رو هم کشف کنيد!!؟

    • بدون نام

      اجی مجی میکنه از کاپشنش لینا نمکی در میاره

    • بدون نام

      بسیار مطلب عالی بود متشکرم که روشن‌مون کردید
      بنده هم بارها متوجه حال عصب خانم کلینتون شده بودم و با مطالب شما مطمئن تر شدم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج