جاباما
۳۷۸۶۹۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

مرکل شیفته کامرون شده بود

زندگی نامه نخست وزیر سابق انگلیس از این امر پرده برداشت که صدر اعظم آلمان شیفته وی بود. به نظر می‌رسد که نوع رفتار و آسان‌گیری او و نحوه تعاملش با امور در زمان مذاکرات پیرامون مسائل انگلیس در اروپا، موجب شیفتگی و علاقه‌مندی صدراعظم آلمان نسبت به او شده بود.

خبرگزاری ایسنا: نویسنده زندگی نامه دیوید کامرون، نخست وزیر سابق انگلیس به این مساله اشاره می‌کند که کامرون که ۱۳ سال از آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان کوچک‌تر بوده است، به چاپلوسی متوسل می‌شده تا این مقام آلمانی را شیفته خود کند. اما کامرون زمانی که نمی‌توانست نظر کامل مرکل را با این روش جلب کند، به استراتژی‌های علت و معلولوی برای مرتفع کردن هرگونه اختلافات شکل گرفته متوسل می‌شد.

با گذر زمان، مرکل و کامرون رابطه بسیار دوستانه‌ای پیدا کردند. تا آنجا که مرکل ۶۲ ساله روش موقرانه‌ای را با انگلیس در پیش گرفت و در هنگامی که کامرون ۴۹ ساله رهبری کشور را برعهده داشت، انگلیس را "کودک ۱۰ ساله اروپا" توصیف کرد.

طبق اطلاعات موثق، کتاب زندگی نامه‌ای تحت عنوان "کامرون در ۱۰ سالگی"، به صورت آشکار فاش می‌کند که کامرون در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ادینبورگ را نشان داد که جذب مرکل شده بود.

در این راستا، سر آنتونی سلدون، نویسنده زندگی نامه می‌گوید: در واقع من معتقد بودم که مرکل شیفته کامرون شده است کامرون توانست او را مسحور خود کرده و دانست که چگونه از وی چاپلوسی کند.

اما رابطه این دو شخص همواره دوستانه باقی نماند، به نظر می‌رسد زمانی که مرکل تلاش کرد تا از کامرون در لندن در ماه فوریه حمایت کند، آقای کامرون به خانم مرکل پاسخ نداد.

بر اساس افشاگری این کتاب، رابطه آن دو همواره بر وفق مراد نبود، عملا در مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا، کامرون به مرکل گفت که آماده است رایزنی‌ها را متوقف کند. کامرون تصریح کرد: اگر توافقی حاصل نشود، پایان جهان نخواهد بود، من از اتحادیه اروپا خواهم رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکوندتش

    • جواد

      خوب

    • بدون نام

      خبر مهمتر ازاین چرت و پرتها نیست

    • بدون نام

      اتفاقا جالب بود درست فکر کنی اونا هم مثل ما احساس دارن چه عیبی داره؟؟؟ چون سیاستمدارن آدم فکر میکنه روح ندارن ولی دارن گیر دنیا افتادن

    • غلامرضا

      خجالت بکشید کم خاله زنک بازی دربیارید ... چقدر حقیر هستید که این اخبار های بی خاصیت رو برای مردم می گذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج