۳۷۸۷۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جهانگیری: انتظار همه صعود به جام جهانی است

معاون رئیس جمهور گفت: از شما هم تشکر می‌کنم که در صدر جدول آسیا بوده‌اید و توقع مردم و دولت این است که به جام جهانی صعود کنید.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: توفیقی بود که امروز خدمت ملی‌پوشان برسم و خدمت رسیدیم خسته نباشید بگوییم شما جوانانی هستید که مردم به شما علاقه دارند. همانطور که وزیر ورزش گفت فوتبال رشته ویژه ای است و همه مردم بازی‌های لیگ و تیم ملی فوتبال و فوتسال را دنبال می‌کنند و خوشخبتانه خانم‌ها نیز به جمع فوتبال اضافه شدند.

وی ادامه داد: دولت و رئیس جمهور با تمام توان پشتیبان تیم ملی و بازیکنان وکی روش که جز مربیانی است که در این سال ها در تیم ملی بوده زحمت کشیده قدردانش هستیم و شما هم زحمت کشیده‌اید و از شما هم تشکر می‌کنم که در صدر جدول آسیا بوده‌اید و توقع مردم و دولت این است که به جام جهانی صعود کنید. امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون این امر محقق شود ضمن اینکه وزارت ورزش این آمادگی را دارد که شما به خواسته‌تان برسید و دولت نیز از کادر مربیان و بازیکنان حمایت می‌کند که دل جامعه ایرانی و میلیون ایرانی که نیازمند شادی است شاد شود. امیدوارم به دستاورد خوبی برسید و حضورم به این دلیل است که از شما تشکر کنم و امیدوارم این مسیر را با موفقیت طی کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      آقای جهانگیری یعنی فقط فوتبالیست ها با درآمد میلیونی و میلیاردی اهمیت ویژه دارن؟؟!قشر کارگر و قشر ضعیف جامعه اهمیتی ندارن؟؟؟؟؟اون خانواده ای که صورتشون رو با سیلی سرخ نگه داشتن اهمیتی ندارن؟؟؟؟من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم این همه اجحاف و تبعیض در در حق قشر ضعیف جامعه بشه.اون دنیا جلو همه مسئولین بی مروت رو میگیرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج