۳۷۸۷۷۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

جهانگیری: دولت قدردان «کی روش» است

معاون اول رییس جمهور با حضور در محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران از زحمات کادر فنی تیم ملی تشکر کرد و گفت: دولت با تمام توانش در ادامه راه به تیم ملی کمک می‌کند.

خبرگزاری ایسنا:‌ معاون اول رییس جمهور با حضور در محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران از زحمات کادر فنی تیم ملی تشکر کرد و گفت: دولت با تمام توانش در ادامه راه به تیم ملی کمک می‌کند.
اسحاق جهانگیری که عصر امروز (دوشنبه) در محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده بود، گفت: من از اعضای تیم صمیمانه تشکر می‌کنم. آنچه مهم است اینکه دولت و شخص رییس جمهور با تمام توان پشتیبان بازیکنان، کادر فنی و کارلوس کی‌روش که در سال‌های حضور در ایران زحمات زیادی کشیده است، خواهد بود. دولت قدردان زحمات کی‌روش است.

او ادامه داد: همین که تیم ملی ما در آسیا رتبه اول را دارد بسیار خوب است و ما از این بابت تشکر می‌کنیم. مردم ما از تیم ملی انتظار دارند که به جام جهانی صعود کند. به زودی مسابقه‌های تیم ملی آغاز می‌شود و ان‌شاءالله فدراسیون و وزارت ورزش برنامه‌ریزی لازم را برای تیم ملی انجام داده‌اند که با آمادگی کامل به هدف، یعنی صعود به جام جهانی دست یابند.

معاون اول رییس جمهور همچنین گفت: برای تیم ملی آرزوی توفیق می‌کنم. دولت با تمام توانش در ادامه راه هم به تیم ملی کمک می‌کند تا دل مردم شاد شود. جامعه ایران به نشاط و امید نیازمند است. هر بازی که تیم ملی انجام می‌دهد، میلیون‌ها ایرانی را خوشحال می‌کند. من هم به این دلیل اینجا حاضر شدم که هم به اعضای تیم خداقوت بگویم و هم برایشان آرزوی موفقیت داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد حسین

      دولت محترم میلیونها دلار برای مربی خارجی و فوتبال و فوتبالیستها ی کم سوادش هزینه ای برابر 50 دکتر میدهد وتا کنون هم هیچ مدال و عنوانی از آنها ندیدیم و پرچمی هم بالا نمی رود لیکن برای فلان وزنه بردار بدون مربی که طلا هم میگیرد و پرچم ایران را هم بالا می برد یک ریال هزینه نمی شود

    • بدون نام

      قدر دان شهدای حرم باشید

    • محمد حسبن

      آره برادر بی نام قهرمانان واقعی ما و نام آوران ما شهدا ی عزیزمان و مدافعین حرم هستند که بدون کمترین توقعی و بدون حقوقهای نجومی خون پاکشان برای ما وبر ای شرف ما و بقاء ما هدیه کردند یادشان و ارواح مفدسشان همواره گرامی باد

    • مهدی نوروزی

      برادر عزیز بر هیچ مومنی جایگاه والای شهدا چه دفاع مقدس چه شهدای مدافع حرم پوشیده نیست.و ارزش این شهدا با هیچ مقیاس دنیوی قابل سنجش نیست.و بر ما واجب است قدم نهادن در آرمان و مسیر این عزیزان.
      اما نکته ی قابل تامل اینست که این موضوع چه ارتباطی با دیدار معاون اول رئیس جمهور از تیم ملی فوتبال دارد؟ آیا اگر در قسمتی بی سلیقگی می شود و کار به درستی انجام نمی شود آیا این بدان معناست که ما از فوتبال ملی چشم بپوشیم؟اگر گزارش امروز برنامه ی ۹۰در مورد سرمایه گذاری عظیم قطر ۳۰۰۰۰۰نفری در فوتبال را دیده باشید در خواهید یافت که فوتبال در دنیای امروز به چه معناست.به طور کل ورزش هر کشور مانند اقتصاد، آمادگی دفاعی حتی فرهنگ می تواند نشان دهنده ی رشد و توسعه هر کشور قلمداد شود.و در ورزش پر طرفدار فوتبال این قضیه نمود بیشتری پیدا می کند.همه ی مباحث را با هم خلط نکنیم.
      در دنیایی که ایران را تروریست و حامی تروریزم معرفی می کند چه قدر خوب است با ورزشمان نگاه جهانیان را تغییر دهیم.. حال این تغییر نگرش در ورزش پرطرفدار فوتبال باشد چه بهتر و شیرین تر.
      به امید موفقیت تیم ملی در مسیر جام جهانی۲۰۲۰

    • بدون نام

      اقای جهانگیری واقعا متاسفم براتون مگه کی روش چکار کرد که قدردانش باشید پول مفت بهش دادید حتی در طول یک سال حتی سه بازی انجام نداده چرا قدردان کشاورزان و کارگران زحمتکش نیستید واقعا متاسفم براتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج