جاباما
۳۷۸۷۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولین ویدیوی تبلیغاتی LG V۲۰ را ببینید

در حالی که ال‌جی گفته گوشی V۲۰ در دست ساخت است اما از هم اکنون کارهای تبلیغاتی این گوشی را شروع کرده تا همه نسبت به این تلفن همراه هوشمند معرفی نشده، هیجان‌زده شوند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که ال‌جی گفته گوشی V۲۰ در دست ساخت است و حتی اولین محصولی خواهد بود که با اندروید ۷٫۰ راهی بازار می‌شود، هنوز اطلاعات زیادی از ویژگی‌های سخت افزاری آن نداریم؛ اما شرکت ال‌جی بیکار ننشسته و از هم اکنون کارهای تبلیغاتی این گوشی را شروع کرده تا همه نسبت به این تلفن همراه هوشمند معرفی نشده، هیجان‌زده شوند.

اولین ویدیوی تبلیغاتی LG V20 را ببینید

این شرکت ویدیویی را منتشر کرده است. ویدیو محیط یک آشپزخانه را نشان می‌دهد و گفته شده با گوشی LG V۲۰ هم ضبط شده، اما دیگر هیچ چیز درباره‌ی آن گفته نشده. در این ویدیو گوشی V۲۰ با برخی فعالیت‌هایی که در آشپرخانه انجام می‌دهید مقایسه می‌شود و گفته می‌شود ویژگی‌هایی روی آن قرار گرفته که تا این لحظه روی گوشی‌های دیگر وجود نداشته‌اند. به همین دلیل احتمال می‌رود که این ویدیو بیشتر به قابلیت چند وظیفه‌ای این تلفن همراه هوشمند اشاره داشته باشد.

از آنجایی که گوشی V۲۰ با اندروید ۷٫۰ عرضه می‌شود در قسمت چند وظیفه‌ای و انجام دادن چند کار به شکل همزمان بهتر از گوشی‌های دیگر عمل می‌کند. یکی از کارهایی که این گوشی انجام می‌ًدهد، قابلیت تصویر در تصویر و تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت است. همچنین می‌توان بسیاری از دکمه‌ها و منوها را تنها به حرکت دادن و جابه‌جا کرد و آن‌ها در قسمت «تنظیمات سریع» (Quick Setting Menu) تغییر داد.

ال‌جی گفته که گوشی جدید خودش را در تاریخ ۱۶ شهریور ماه معرفی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را ببینید:
در صورت پخش نشدن ویدیو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
اولین ویدیوی تبلیغاتی LG V20 را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج