۳۷۸۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۲۱


فال روزانه 1391/09/21


فال روزانه متولدین فروردین

بسیار گیج و آشفته خواهید بود و هیچ کدام از کارهایتان را نمی توانید به درستی انجام دهید. به دنبال دلیل نباشید، برای همه آدم ها گاهی پیش می آید.

پیش بینی روابط شما: امروز دوستانتان به شما پیشنهاداتی می دهند که خیلی محترمانه آنها را رد کنید. نه اینکه قصد فریب شما را داشته باشند؛ بلکه شما اکنون توانایی قرارگرفتن در آن موقعیت های دشوار را ندارید.

پیش بینی شغل شما: دوست دارید به سرعت رشد کنید و ارتقاء بگیرید اما اصلا به فکر بدست آوردت توانایی هایی برای نشان دادن شایستگی های خود نیستید. این روش، راه به جایی نمی برد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز در هیچ زمینه مهمی تصمیم گیری نکنید زیرا بخت با شما یار نیست، به خصوص در امور مالی و کاری. یکی از افراد خانواده شما را مجبور به انجام کاری می کند که تمایلی به انجام آن ندارید.

پیش بینی روابط شما: اگرچه عشق در سرنوشت شما نوشته شده است، اما باز هم باید برای رسیدن به آن شخصی که دوست دارید کارهایی انجام دهید. امروز به هیچ کدام از دوستان قول ملاقات ندهید.

پیش بینی شغل شما: احساس خوبی نسبت به شغلتان دارید اگرچه شاید امروز سرکار هم نروید. فرصت خوبی برای فکر کردن به حاشیه های محیط کاری و تلاش و برنامه ریزی برای کاهش آنها خواهید داشت.


فال روزانه متولدین خرداد

اگر احساس می کنید چیزهایی دور و برتان مشکوک است یا چیزی را از شما پنهان می کنند، درست حدس می زنید. از والدین خود حقایق را جویا شوید، نه شخص دیگری!

پیش بینی روابط شما: یکی از دوستان نزدیکتان با شما درددل های غم انگیزی خواهد داشت، خوب به حرف هایش گوش کنید. انتظاری بیش از این از شما ندارد. شاید نامزدتان هم امروز همین روحیه را داشته باشد.

پیش بینی شغل شما: امروز مطمئن می شوید که دیدگاه واقع گرایانه ای نسبت به شغل و جایگاه کاری خود ندارید! اشتباه احمقانه ای مرتکب شده اید اما اشکالی ندارد، استراتژی ها و اهداف خود را مجددا بازبینی کنید.


فال روزانه متولدین تیر

موفقیت درسی شما در گرو دیگران نیز هست اما این نباید باعث شود بیش از حد به آنها تکیه کنید، سطح دانش خودتان را افزایش دهید تا جای آنها را بگیرید.

پیش بینی روابط شما: اگر می خواهید تغییراتی در نوع رابطه هایتان ایجاد کنید، امروز وقت آن فرا رسیده است. سطح تحمل دیگران در برابر انتقادات شما امروز بسیار بالا خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز در برخوردهای کاریتان بسیار شفاف و مستقیم عمل میکنید تا همکارانتان دیگر از رفتار شما سوءبرداشت نکنند. پروژه ای که در دست دارید ناتمام خواهد ماند و این کمی انگیزه هایتان را کاهش می دهد.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز اگر والدین مراقبت ویژه ای از فرزندانشان به عمل نیاورند، امکان گم شدن یا تصادف و ... وجود دارد. کارهای خانه تان بالاخره تمام می شود و می توانید عصر به تفریح بپردازید.

پیش بینی روابط شما: جاده عشق ناهموار است، بنابراین دائما باید در رفتارها و اعمالتان تجدیدنظر کنید. ثبات رویه در رابطه منجر به دلزدگی و یکنواختی خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: یک فرصت ارتقاء شغلی به ناگهان سراغتان می آید و غافلگیر می شوید، نگران توانایی هایتان نباشید. با اعتماد به نفس کامل، خودتان را بهتر از آنچه هستید نشان دهید، همین برای موفقیت کافی است.


فال روزانه متولدین شهریور

خیلی مهم است که امروز حرف هایتان را واضح برای افراد فامیل بیان کنید و انتظارت خود را مطرح کنید، نگران ناراحتی های احتمالی نباشید، به هرحال این کار بهتر از سخن چینی پشت سر آنهاست.

پیش بینی روابط شما: روز رمانتیکی خواهید داشت، دوست دارید که افکار منفی تان را برای نامزدتان بیان کنید ، اشکالی ندارد فقط یادتان باشد زمان انجام این کار خیلی مهم است.

پیش بینی شغل شما: امروز وقت آن است که سرنوشت کاریتان را به کمک کائنات در دست بگیرید. رئیس تان درخواستی خواهد داشت، اگر آن را به خوبی انجام دهید، درهای بهشت به رویتان باز است.


فال روزانه متولدین مهر

جدیدا روحیه هنری پیدا کرده اید و خلاقیت هایتان بیشتر از قبل شده است. شاید دیگر آن آدم منطقی گذشته نباشید، و این برای شما بد نیست که کمی هم احساساتی شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز در ارتباط با دیگران توی ذوقتان خواهد خورد و این باعث می شود کمی افسرده شوید زیرا آدم های ایده آلی که در ذهن داشته اید زیر سوال می روند. یاد بگیرید که هیچ کس کامل نیست.

پیش بینی شغل شما: تجربیات کاریتان بسیار زیاد شده است و قله های موفقیت را فتح کرده اید، اما فکر می کنید که انگیزه تان کم شده است و از این به بعد دیگر چیز تازه ای برایتان وجود ندارد. این طرز فکر قطعا اشتباه است.


فال روزانه متولدین آبان

برای خرید و تصمیم گیری در امور مالی روز بسیار بدی است، پس از خرید لوازم لوکسی که در ذهن داشتید دست نگه دارید. اگر در این امور سنجیده رفتار کنید هیچ وقت افسوس نخواهید خورد.

پیش بینی روابط شما: احساس خوبی نسبت به رابطه تان دارید اما با بعضی واقعیات و ویژگی های نامزدتان نمی توانید کنار بیایید. به هرحال به خاطر عشق باید چشمتان را به روی بعضی واقعیات ببندید.

پیش بینی شغل شما: به خاطر تنش و اختلاف با یکی از همکارانتان به نتایج جدیدی درباره محیط کاریتان خواهید رسید. اما فعلا با مدیرتان صحبت کنید تا راه حلی برای مشکل فعلی بیابید.

فال روزانه متولدین آذر

با آشفتگی های زیادی روبرو خواهید شد. اطلاعاتی را از شما پنهان می کنند، شاید جلوگیری از خشم شما دلیل آن باشد، به هرحال دلیلی ندارد از همه چیز سر درآورید.

پیش بینی روابط شما: تمام تمرکز خود را بر جذب فردی که به او علاقمند شده اید معطوف کرده اید. آگاه باشید که به جز دردسر چیزی در انتظارتان نیست، هرجور دوست دارید!

پیش بینی شغل شما: به خاطر تمرکز خوبی که بر کارتان دارید و دقت زیاد بر جزئیات که اصلی مهم برای کار شماست، امروز پاداش می گیرید. قدر موقعیت کنونی خود را بدانید و از کسی که شما را به این شرکت معرفی کرد تشکر کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز کمی تمایلات مذهبی و یا عرفانی در شما بیشتر از همیشه خواد بود، میل به کمک به مستمندان و ... دارید و ذهنتان درگیر آفرینش و پرسش های فلسفی است.

پیش بینی روابط شما: احساس شکست ناپذیری در حوزه مسائل عاطفی و عشقی دارید، پس موفق می شوید که نامزدتان را راضی کنید که به خواسته های شما درباره آینده زندگی تان عمل کند.

پیش بینی شغل شما: برخلاف جایگاه شغلی تان، قدرت شما در این شرکت بیش از آن است که می پندارید. فقط مطمئن شوید که افزایش حقوقی که به شما وعده داده شده است، در حسابداری لحاظ شده است.

فال روزانه متولدین بهمن

احساس افسردگی دارید اما از خودتان رو به آینه سوال کنید که آیا واقعا دلیلی برای این حس دارید؟ همه چیز زندگی تان رو به راه است و از فرط دلخوشی برای خودتان مشکلات ذهنی نسازید!

پیش بینی روابط شما: هر مشکلی که با نامزدتان دارید، امروز به کمک کائنات حل خواهد شد. اما خودخواه نباشید و به راه حل هایی بیندیشید که به نفع هردو نفرتان باشد.

پیش بینی شغل شما: کار و آینده شغلی به کابوس شما تبدیل شده است و از آن بیزارید. خودتان را لایق این جایگاه نمی دانید، درست فکر می کنید! پس جرات داشته باشید و استعفاء دهید و با تمرکز به دنبال کار جدید باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

یکی از دوستانتان که خیلی دوستش دارید و دلتان برایش تنگ شده است، امروز به صورت ناگهانی نزد شما می آید. این توانایی را دارید که ماسک آدم ها را کنار بزنید و پشت آن را مبنای شناخت قرار دهید و برخلاف بقیه این شخص نمره قبولی گرفته است!

پیش بینی روابط شما: در رابطه با همکاران، رئیس، خانواده تان و ... فوق العاده شفاف و رک عمل کنید. طوری رفتار نکنید که مثلا شما می دانید آنها درباره شما چه فکر می کنند! یکی از بدترین رفتارها در یک رابطه فکر کردن به جای دیگران است.

پیش بینی شغل شما: دوباره بخت با شماست. طرحی که فکرش را هم نمی کنید توسط هیئت مدیره تصویب می شود و این مقدمه ای برای پیشرفت شماست. سپاسگزار کائنات باشید.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/21
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج