۳۷۹۰۵۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

جنیفر لوپز برای «سی‌بی‌اس» سریال می‌سازد

جنیفر لوپز خواننده معروف پاپ که علاوه‌بر بازیگری، از سال ۲۰۰۶ در مقام تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی نیز فعال است به زودی ساخت یک سریال تلویزیونی جدید را برای شبکه سی بی اس (CBS) آغاز می‌کند.

وب‌سایت آی ‌سینما: جنیفر لوپز خواننده معروف پاپ که علاوه‌بر بازیگری، از سال ۲۰۰۶ در مقام تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی نیز فعال است به زودی ساخت یک سریال تلویزیونی جدید را برای شبکه سی بی اس (CBS) آغاز می‌کند. داستان این سریال بر دو برادر دوقلوی کاملا متفاوت متمرکز است که در زندگی شخصی هر کدام ساز خودشان را می‌زنند اما در اتاق‌های دادگاه به طرز شگفت‌انگیزی هوای یکدیگر را دارند و تیم رویایی‌شان زبانزد خاص و عام است.

جنیفر لوپز برای «سی‌بی‌اس» سریال می‌سازد

به گزارش ددلاین، لوپز ۴۷ ساله به همراه مایکل راچ تهیه‌کننده و نویسنده سریال «دردهای شاهانه» (Royal Pains)، تهیه و تولید این سریال جدید را برعهده دارد. استودیوی سی بی اس و همچنین «یونیورسال» دیگر اعضای تیم تهیه‌کننده این سریال را تشکیل می‌دهند که سناریوی آن توسط خود راچ نوشته شده است..

لوپز این روزها شدیدا درگیر تهیه‌کنندگی و فعالیت در پشت صحنه سریال‌های تلویزیونی است. شبکه ان بی سی (NBC) به تازگی تولید یک مسابقه تلویزیونی جدید با عنوان «دنیای رقص» را در دستور کار خود قرار داده که لوپز تهیه آن را برعهده دارد. خواننده سرشناس موسیقی پاپ علاوه‌بر ایفای نقش شخصیت اصلی «سایه‌های ‌آبی» (Shades of Blue)، تولید فصل بعدی این سریال پلیسی را نیز در برنامه خود دارد. سریال «فاسترها» که این روزها فصل چهارمش روی آنتن رفته، از دیگر فعالیت‌های اخیر لوپز در عرصه تهیه‌کنندگی به شمار می‌رود.

خواننده و بازیگر ۴۷ ساله همچنین به تازگی برای بازی در نقش شخصیت حقیقی «گریزلدا بلانکو» مادرخوانده مافیای مواد مخدر در سریال زندگینامه‌ای «اچ بی او»، قرارداد امضا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج