۳۷۹۰۵۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تیزر فیلم ترسناک «جادوگر بلر»

در حالی که شمارش معکوس برای اکران گسترده «جادوگر بلر» (Blair Witch) آغاز شده، استودیوی «لاینزگیت» از جدیدترین تیزر این دنباله ترسناک رونمایی کرده است.

وب‌سایت آی ‌سینما: در حالی که شمارش معکوس برای اکران گسترده «جادوگر بلر» (Blair Witch) آغاز شده، استودیوی «لاینزگیت» از جدیدترین تیزر این دنباله ترسناک رونمایی کرده است. «پروژه جادوگر بلر» به کارگردانی دنیل مایریک و ادواردو سانچز، اولین‌بار در سال ۱۹۹۹ روی پرده رفت و با فروش ۲۴۸ میلیون دلاری در گیشه سینمای جهان، به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مستقل تمام دوران‌ها تبدیل شد.

فیلم روان‌شناسانه ترسناک «جادوگر بلر» که مستقیما در ادامه ماجراهای فیلم اصلی روایت می‌شود، این‌بار داستان گروهی از دانشجویان کالج را دنبال می‌کند که راهی جنگل «بلک هیلز» در مریلند امریکا می‌شوند تا از اسرار مربوط به ناپدید شدن «هدر» خواهر جیمز داناهیو پرده بردارند. جیمز الن مک‌کیون، والوری کری و کالی هرناندز ستاره‌های اصلی دنباله جدید این فرنچایز سینمایی موفق هستند.

اولین‌بار فوریه ۲۰۱۵ بود که خبر ساخت فیلمی با عنوان غلط‌انداز «جنگل» (The Woods) توسط وینگارد منتشر شد. ظاهرا از همان ابتدا قرار بود تولید دنباله جدید «جادوگر بلر» به محرمانه‌ترین شکل ممکن انجام شود؛ حتی استودیوی لاینزگیت نیز در این‌باره سکوت پیشه کرد و اجازه نداد خبر ساخت این فیلم به بیرون درز کند. اما با آغاز روند بازاریابی و رونمایی از پوسترهای فیلم، هواداران این فرنچایز سینمایی حسابی غافلگیر شدند و مشخص شد به زودی شاهد اکران جدیدترین دنباله فیلم محبوب‌شان بر پرده سینماها خواهند بود.

جدیدترین دنباله این فیلم ترسناک به کارگردانی آدام وینگارد ابتدا در تاریخ ۱۱ سپتامبر در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو و از ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) به صورت گسترده در سینماهای امریکا و سراسر دنیا به نمایش درمی‌آید.



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تیزر فیلم ترسناک «جادوگر بلر»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      از اون فيلماست كه فقط سر آدمو درد مياره از بس تكون ميخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج