۳۷۹۱۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی فیت‌بیت از دستبند ضدآب فلکس ۲

فیت‌بیت امروز از دستبند سلامتی جدید خود با عنوان فلکس ۲ رونمایی کرد. این دستبند، شمارش گام‌ها، ثبت مسافت طی شده، حساب کردن کالری مصرفی و در نهایت بررسی وضعیت خواب کاربر را ممکن می‌سازد.

وب سایت آی تی ایران: فیت‌بیت امروز از دستبند سلامتی جدید خود با عنوان فلکس ۲ رونمایی کرد. این دستبند، شمارش گام‌ها، ثبت مسافت طی شده، حساب کردن کالری مصرفی و در نهایت بررسی وضعیت خواب کاربر را ممکن می‌سازد.
رونمایی فیت‌بیت از دستبند ضدآب فلکس 2

به گزارش وب‌سایت Theverge، این دستنبند فاقد صفحه‌نمایش است اما از چهار LED رنگی کوچک برای نمایش مسافت طی شده استفاده می‌کند. علاوه بر این، فلکس 2 امکان ارسال هشدار به گوشی‌های هوشمند را نیز داراست. این دستبند فاقد سنسور اپتیکال شمارش ضربان قلب و یا جی‌پی‌اس است.

استفاده از قابلیت Smart Track به تشخیص خودکار نوع فعالیت کاربر کمک می‌کند. در صورتی که برای مدت طولانی در جای خود بدون تحرک بنشینید، هشدار لرزشی ارسال شده از فلکس 2 نیاز به تحرک را به شما یادآوری می‌کند. فلکس 2 اولین دستبند سلامتی فیت‌بیت است که تا عمق 50 متری دربرابر آب مقاوم است و به‌طور خودکار شناکردن شما را تشخیص می‌دهد. با یک‌بار شارژ این دستبند حدود پنج روز می‌توانید از آن استفاده کنید. با این وجود، در یک جمله، فلکس 2 با قیمت 99 دلار تفاوت زیادی با دستبندهای پیشین فیت‌بیت و یا حتی دستبندهای ساده دیگر رقبا ندارد.
رونمایی فیت‌بیت از دستبند ضدآب فلکس 2

فیت‌بیت در حال حاضر با فروش هفت دستبند متفاوت، پیشتاز بازار دستبندهای سلامتی در ایالات متحده آمریکا است. این شرکت دستبندهای سلامتی خود را در سه سطح متفاوت به بازار عرضه کرده است. دستبندهای ویژه فعالیت‌های روزانه نظیر فلکس 2، دستبندهای ویژه افراد فعال مانند Charge 2 و Blaze و در نهایت نمونه‌ مجهز به جی‌پی‌اس و کامل‌ترین دستبند یعنی Surge که پیشرفته‌ترین محصول فیت‌بیت است.

فلکس 2 به‌طور ویژه برای دو گروه از کاربران به بازار عرضه شده است. دسته‌ای که به دنبال محصولی ساده و البته ضدآب هستند و گروهی که از دستبندهای حرفه‌ای در زمان فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کنند اما به دنبال مکملی ساده برای شمارش گام‌ها و رهگیری وضعیت خواب خود هستند. از آنجایی که نرم‌افزار فیت‌بیت از دستنبدهای مختلفی پشتیبانی می‌کند، ادغام اطلاعات بین محصولات مختلف این برند، امکان‌پذیر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج