۳۷۹۱۲۲
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

منوچهر هادی: گلزار دستمزد یک میلیاردی بگیرد، لطف کرده

فیلمبرداری مجموعه ۱۵ قسمتی "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی و بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات و حسین یاری به زودی برای شبکه خانگی کلید می خورد.

وب‌سایت کافه سینما: فیلمبرداری مجموعه ۱۵ قسمتی "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی و بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات و حسین یاری به زودی برای شبکه خانگی کلید می خورد.

منوچهر هادی: گلزار دستمزد یک میلیاردی بگیرد، لطف کرده

منوچهر هادی کارگردان سینما از قطعی شدن حضور محمدرضا گلزار، حسین یاری و ساره بیات در مجموعه "عاشقانه" خبر داد و گفت: در حال حاضر همچنان مذاکره با بازیگران دیگر ادامه دارد اما حضور این سه عزیز در کنار ما قطعی شده است.

وی در مورد خبر دستمزد یک میلیاردی محمدرضا گلزار تصریح کرد: این را باید از تهیه کننده پرسید اما به نظر من اگر آقای گلزار بابت ۵ ماه کار با ما یک میلیارد دریافت کند، لطف بزرگی در حق ما کرده است اما اینطور نیست که دستمزد ماهیانه شان یک میلیارد باشد.

هادی ادامه داد: فیلمبرداری "عاشقانه" اواخر شهریور آغاز شده و لازم است بگویم لوکیشن های مختلفی در تهران، شمال کشور و بخش هایی نیز در دبی انجام داریم.

کارگردان "من سالوادور نیستم" از آماده سازی فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" برای اکران در جشنواره فیلم فجر خبر داد و افزود: فیلم به اتمام رسیده و پروانه نمایش آن را هم گرفته ایم. کارگردان و تهیه کننده فیلم خود من و نویسنده فیلمنامه پدرام کریمی یکی از مجری های خوب شبکه یک است.

وی در مورد بازیگران حاضر در این فیلم تصریح کرد: آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، مهران احمدی، سحر قریشی، بهرام افشاری و سیروس همتی در "کارگر ساده نیازمندیم" به ایفای نقش می پردازند.

هادی در پایان خاطرنشان کرد: برای اکران فیلم قطعاً بعد از جشنواره تصمیم خواهیم گرفت. با توجه به اجتماعی بودن فیلم بعید می دانم در اکران نوروزی باشیم اما اگر این امکان به ما داده شود خوشحال می شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وااااا خوب مگه بازیگر قحطه ... به نظر من پوریا پور سرخ هم خیلی عالی هستن. ... این بازیگرها البته بعضی باشون که بس با پول بازی کردن حس میکنن تافته ی جدا بافته هستن. خداوند فرمودن همه از خاک هستند و به خاک باز میگردن

    • بدون نام

      یکتا ناصر هم که دیگه حق آب و گل دارن، بالاخره همسر ایشون هستن بازی نکنن نمیشه

    • golbahar

      هنر و هنرمند تو کشور ما ارزش و اهمیت واقعی نداره.دنیای بازیگری و شهرت و ثروت و معروفیتم تموم میشه ی ذره ک پا ب سن بزارن.الان تو جوونی اگه بارشونو ببندن ک بستن نبندن نه آینده دارن نه آخر عمری کسی ازشون سراغی میگیره :/

    • آناهیتا

      بگیره حقشه من که به عشق گلزار زنده ام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ;) به عشق بازی افتضاحشون یا قیافشون
        چون منم موافقم قیافشون بسیار جذابه اما بازی اصلا بلد نیستن واسه همین من هر فیلمی ایشون بازی کنه قطعا میفهمم کارگردانی و سناریو ضعیفی پشتشه

    • محمد نصیری

      از قدیم گفتن تا احمق درجهان نباشد مفلس درنمیماند.کارگردانهای بی نام ونشان بدای فروش فیلمهایشان مجبورند از هنرپیشه هایی استفاده کنند که محبوبیت دارند.حال اینکه ملت ما در کج سلیقه ای زبانزد هستند وچون سوپر استار واقعی ندیده اند چنین افرادی را به عنوان سوپر استار میپذیرند.شما چهره ایشان را مقایسه کنید با جورج کلونی یا لیوناردو دیکاپریو یا برد پیت.خب خودتان بفرمایید جایگاه ایشان کجاست؟ نه هنری دارد ونه چهره ای.در هر صورت پول خودشو میگیره اونهم میزاریم به حساب ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیق موافقم ولی ایشان چهره جذابی دارند اما بازیگری نه تنها ضعیف بلکه اصلا بازیگری نمی دانند. باور کنید بازیگر اونه که بدون استفاده از قیافه آدم رو میخکوب بکنه که کم نداریم

    • بدون نام

      متاسفم که در کنار عزیزانی مثل بابک حمیدیان، نوید محمدزاده... و بازیگران قدیمی همچون فرهاد اصلانی و... بسیاری دیگه به محمدرضا گلزار لقب بازیگر میدن.
      بازیگر یعنی هنر بازیگری نه اینکه تنها قیافه به نمایش بگذارند که البته ایشان صورت جذابی دارند اما آیا کافیه؟ یا اصلا لازمه!!!
      این ضعف مخاطبین کشوره متاسفانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج