۳۷۹۱۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسعود ردایی تهیه‌کننده «عالیجناب»:

پخش سریال انتخاباتی عمدی نیست

اولین قسمت از مینی سریال «عالیجناب» که شهریورماه سال گذشته کلید خورد و فیلم‌برداری آن سه ماه طول کشید، به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است. نکته جالب درباره این سریال که در آخرین سال حضور دولت یازدهم توزیع می‌شود، موضوع انتخاباتی آن است که اتفاقا مناظره دو نامزد ریاست جمهوری را نیز به تصویر کشیده است.

وب‌سایت آی سینما: اولین قسمت از مینی سریال «عالیجناب» که شهریورماه سال گذشته کلید خورد و فیلم‌برداری آن سه ماه طول کشید، به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است. نکته جالب درباره این سریال که در آخرین سال حضور دولت یازدهم توزیع می‌شود، موضوع انتخاباتی آن است که اتفاقا مناظره دو نامزد ریاست جمهوری را نیز به تصویر کشیده است. مسعود ردایی یکی از تهیه‌کنندگان این سریال به ما می‌گوید هیچ‌کدام از شخصیت‌های سیاسی در «عالیجناب» مشابه‌سازی نشده‌اند.

پخش سریال انتخاباتی عمدی نیست

اسفندماه سال گذشته در بحبوحه انتخابات مجلس دهم زمزمه‌هایی درباره پخش سریال «عالیجناب» شنیده شد، اما این اتفاق نیافتاد و سام قریبیان کارگردان آن اعلام کرد این سریال هنوز در مراحل فنی به سر می‌برد.

اما با تمام شدن مراحل فنی به نظر می‌رسد بالاخره این مینی سریال ۶ قسمتی آماده نمایش شده است، مسعود رادیی که به همراه علی حضرتی این مجموعه را تهیه‌ کرده‌ است درباره زمان پخش آن به ما می‌گوید: «عالیجناب، پس از ماه‌های محرم و صفر و احتملا هفتم یا هشتم آذرماه توزیع خواهد شد.» به گفته او پخش این سریال را «شرکت هنر اول» بر عهده دارد.

از زمان تولید سریال «عالیجناب» یک سال می‌گذرد و با توجه به احتمال پخش آن نزدیک به انتخابات مجلس و حالا پخش در آخرین سال حضور دولت یازدهم، از مسعود ردایی می‌پرسیم عمدی در کار است که پخش این سریال در سال آخر دولت پخش شود؟ که این تهیه‌کننده پاسخ می‌دهد: «نه واقعا عمدی نبوده است، اما با توجه به موضوع سریال این تقارن غیر عمدی جالب است. البته این سریال چندان به فضای انتخابات مجلس مربوط نمی‌شد چون سوژه اصلی این سریال درباره نامزدهای ریاست جمهوری است و مناظره دو نامزد در آن به تصویر کشیده شده و بعد از آن هم به اتفاقات پس از انتخابات پرداخته می‌شود.»

به گفته ردایی چون این داستان واقعی نیست احتمال این‌که سریال حساسیت‌برانگیز شود وجود ندارد، اما در ادامه از او می‌پرسیم هیچ شخصیتی که مشابه شخصیتی سیاسی باشد در «عالیجناب» وجود دارد یا خیر؟ که در پاسخ می‌گوید: «نه هیچ مشابه‌سازی وجود ندارد و می‌توانم بگویم شخصیت‌ها شبیه به رئیس جمهوری فعلی و رئیس جمهوری قبلی نیستند، اما تمام ساختار و تشکیلات دولت در آن رعایت شده؛ اصلا آدم‌های فرهنگی و هنری با سیاست کاری ندارند و کار خودشان را می‌کنند و با توجه به این‌که این تشابه‌سازی هم وجود ندارد من فکر نمی‌کنم این سریال حساسیت‌برانگیز شود، اما داستان هیجان‌انگیز است و کشش لازم را برای جذب مخاطب دارد که در کنار بازیگران خوب می‌تواند توجه مخاطب را جلب کند. در کل «عالیجناب» یک کار هنری است نه سیاسی.»

با این‌حال ردایی درباره واکنش‌های احتمالی درباره این سریال این‌طور نظر می‌دهد: «ممکن است برخی گروه‌ها نظراتی درباره این سریال داشته باشند اما این دیگر به عهده سازمان سینمایی خواهد بود چون ما مجوزها را دریافت کرده‌ایم و عین داستان را هم ساخته‌ایم و چیزی به آن اضافه نشده است.»

به گفته این تهیه‌کننده، این سریال در واقع ۱۳ قسمتی است که طرح هفت قسمت فصل دوم آن آماده است، اما پس از توزیع قسمت اول «عالیجناب» و نسبت به استقبال مردم درباره کلید خوردن آن تصمیم گرفته خواهد شد.

مینی سریال «عالیجناب» که سام قریبیان نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته است، زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می‌کند و ۲۱ شهریورماه سال گذشته پس از ۴۵ روز پیش تولید کلید خورده است، فیلم‌برداری ۶ قسمت اول این سریال پربازیگر سه ماه طول کشیده و سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، امید روحانی، وحید رونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی، پرویز سیرتی، رضا شریف نژاد، آزاده صمدی، میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری از بازیگران آن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج