۳۷۹۱۷۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مشخصات گوشی ناشناخته لنوو افشا شد

کمپانی لنوو چند سالی است که به تولید گوشی‌های هوشمند مشغول شده و فروش نسبتا خوبی بخصوص در کشورهای آسیایی داشته است. اگرچه نام این برند با لپ‌تاپ‌هایش شناخته می‌شود اما ظاهرا در تولید گوشی‌های هوشمند نیز ید طولایی دارد.

وب سایت جی اس ام - وحید حق خواه: کمپانی لنوو چند سالی است که به تولید گوشی‌های هوشمند مشغول شده و فروش نسبتا خوبی بخصوص در کشورهای آسیایی داشته است. اگرچه نام این برند با لپ‌تاپ‌هایش شناخته می‌شود اما ظاهرا در تولید گوشی‌های هوشمند نیز ید طولایی دارد.
مشخصات گوشی ناشناخته لنوو افشا شد

لنوو به خوبی توانسته خود را در دل کاربران جا کند. اگرچه لنوو هم یک برند چینی است اما به لطف لپ‌تاپ‌های باکیفیتی که تولید می‌کند به اندازه کافی شناخته‌شده است و مجبور به رویارویی با موانع عظیم تبلیغاتی که گریبان‌گیر برندهایی همچون شیائومی و میزو می‌شوند نیست. پیش از این هم گزارشی درباره ورود پرقدرت این کمپانی و موتورولا به کشورمان منتشر کرده بودیم. امروز یکی از محصولات ناشناخته لنوو شایعه‌ساز شده که در ادامه مشخصات آن را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
مشخصات گوشی ناشناخته لنوو افشا شد

این محصول که به دست گروه SIG رسیده با کد P2a42 شناخته می‌شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید قلب تپنده دستگاه یکی از میان‌رده‌های کوالکام به نام اسنپدراگون 625 است. از دیگر مشخصات گجت می‌توان حدس زد که در دسته میان‌رده‌ها یا حتی بالارده‌ها جای می‌گیرد. از جمله دیگر ویژگی‌هایی که در تصاویر بالا ذکر شده‌اند باید به نمایشگر 5.5 اینچی و سنسورهای 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.
مشخصات گوشی ناشناخته لنوو افشا شد

در حالی که هنوز اخبار زیادی درباره این گوشی ناشناخته منتشر نشده برخی خبرگزاری‌ها معتقدند P2a42 نسخه‌ای جانبی از Vibe P2 است که چندی پیش در بنچمارک Geekbench خودنمایی کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      واقعا همشو راست گفت..... جای تحسینه واسه لنوو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج