جاباما
۳۷۹۲۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سیاست قلعه نویی در نقل و انتقالات نیم فصل:

انتخاب سربازان ژنرال از میان لشکر دشمن!

امیر قلعه نویی موفق ترین مربی لیگ برتر است اما ژنرال آبی پوشان فنون خاصی برای برتری در مسابقات دارد که مختص به خودش است.

انتخاب سربازان ژنرال از میان لشکر دشمن!

تماشا: امیر قلعه نویی موفق ترین مربی لیگ برتر است اما ژنرال آبی پوشان فنون خاصی برای برتری در مسابقات دارد که مختص به خودش است. قلعه نویی در این سال ها و به خصوص در نیم فصل دوم، بازیکنانی را برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش جذب می کند.

اما او حدودا از هفته دهم به بعد، نام چند بازیکن را که قصد دارد در نیم فصل جذب کند، رسانه ای می کند. او بسیاری از این بازیکنان را از تیم های مدعی انتخاب می کند و با این کار علاوه بر قوی کردن تیم خودش، تیم های رقیب را ضعیف می کند. شاید تعدادی از این بازیکنان را هم جذب نکند اما با این کار تمرکز این بازیکنان را برهم می زند و جو تیم مقابل را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

انتخاب سربازان ژنرال از میان لشکر دشمن!

لیگ دوازدهم

حسن اشجاری: ژنرال این فصل هم به سنتش عمل کرد. این بازیکن با کرانچار مشکل پیدا کرد و در نیم فصل دوم، پیراهن آبی را می پوشد. البته این بازیکن عملکرد موفقی در این فصل نداشت اما به هر حال از تیم قهرمان، جذب استقلال شده است.

فرزاد حاتمی: او یکی از بازیکنان محبوب قلعه نویی در تراکتور بود که فصل قبل تا آستانه قهرمانی هم پیش رفتند. او امسال هم بازیکن ثابت تبریزی ها بود اما یک مصاحبه علیه سرمربی، نیمکت نشینش کرد. این بازیکن هم از یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به استقلال رفت.


لیگ یازدهم

قاسم حدادی فر: قلعه نویی در فصل گذشته امتیازی داشت که به راحتی بسیاری از بازیکنان را می توانست جذب کند. گفته می شود تراکتور در زمان او یک کمیته «سرباز یاب» داشت! آنها با این روش قاسم حدادی فر 28 ساله (!) را از ذوب آهن گرفتند.

میلاد فخرالدینی: میلاد فخرالدینی هم از مس کرمان به تبریز رفت. هر چند خود فخرالدینی به این انتقال راضی نبود اما در نیم فصل مجبور شد کرمان را رها کند و به جمع سربازان ژنرال اضافه شود!

آرش افشین: قلعه نویی تا آستانه جذب آرش افشین هم پیش رفت. او حتی به همین خاطر از دانشگاه انصراف داد که سرباز شود، هر چند او در نهایت در فولاد ماند.


لیگ هشتم

ابراهیم توره: مهمترین بازیکنی که در این فصل، قلعه نویی روی او دست گذاشت، ابراهیم توره بود. قلعه نویی سعی کرد این بازیکن را از پرسپولیس به استقلال بیاورد. بازیکنی که فصل بعد قلعه نویی او را از ابتدای فصل به سپاهان برد. توره در آن زمان در پرسپولیس بازی می کرد ولی این انتقال انجام نشد.

مهدی کریمیان: این بازیکن بوشهری در لیگ هشتم بازیکن برق شیراز بود. او هم از بازیکنان مورد نظر قلعه نویی بود تا حدی که بازی نکردن او مقابل استقلال این شایعه را تقویت کرد که فصل بعد در جمع آبی پوشان خواهد بود. ابتدای لیگ نهم با استقلال توافق کرد اما وقتی قلعه نویی به سپاهان رفت، او هم از اصفهان سردرآورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آخه این چه خبریه؟ بعضی از تیم ها که اصلا مدعی قهرمانی نبودند، بعضی از بازیکنا رو هم که خودت گفتی انتقال صورت نگرفت. حالا نمیدونم چه طور نتیجه گرفتی؟؟؟

    • سینا

      البته به خیلی از بازیکنان اشاره نشد که زمان حضور در تیم خودشان برابر تیم قلعه نوعی به اصطلاح راه داده و سال بعد سر از تیم ژنرال در آورده اند.ابراهیم توره که به صورت بچه گانه ای در بازی با ملوان خودش را 3 اخطاره کرد تا برابر استقلال بازی نکند.رامین محرم نژاد که آن پپاس به عقب عجیب و تاریخی دقیقه 80 را به آبیها داد،میثم بائو که فصل پیش خودش را 3 اخطاره کرد تا برابر تراکتور بازی نکند،اشتباهات باور نکردنی هدایت شهریاری در دیدار نفت و تراکتور ،شاهکار ابراهیم تقی پور در فینال جام حذفی برابر تیم امیر خان،شاهکار اشکان نامداری دروازه بان برق شیراز برابر آبیها و.... جالبتر اینکه تمام این نفرات سال بعد به تیم قلعه نوعی پیوستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج