۳۷۹۲۴۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

«رضا یزدانی» به جمع «Ibanez» راه پیدا کرد

«رضا یزدانی» آرتیست کمپانی مطرح «Ibanez» شد. این شرکت در زمینه تولید انواع گیتار الکتریک و گیتاربیس فعالیت می‌کند و هنرمندان سرشناسی از اقصی نقاط جهان آرتیست «Ibanez» هستند.

وب‌سایت موسیقی ما: «رضا یزدانی» آرتیست کمپانی مطرح «Ibanez» شد. این شرکت در زمینه تولید انواع گیتار الکتریک و گیتاربیس فعالیت می‌کند و هنرمندان سرشناسی از اقصی نقاط جهان آرتیست «Ibanez» هستند. اما این برای اولین‌بار است که یک هنرمند از ایران آرتیست این کمپانی ژاپنی می‌شود.

«رضا یزدانی» به جمع «Ibanez» راه پیدا کرد

پس از ورود به سایت رسمی «Ibanez» در کنار نام هنرمندان مطرحی از کشورهای ژاپن، کانادا، آمریکا، فنلاند و تایوان و... نام و تصویر رضا یزدانی با پرچم جمهوری اسلامی ایران هم به چشم می‌خورد. اگر وارد صفحه شخصی این خواننده در آن سایت هم شوید، علاوه بر درج مشخصات و جزئیات صفحات اجتماعی او، مشخصات محصولات «Ibanez» که مورد استفاده یزدانی قرار می‌گیرد هم درج شده است.

«آی‌بانز» یک کمپانی ژاپنی است که فعالیتش را از سال ۱۹۵۷ و در شهر «ناگویا» و با تولید گیتار کلاسیک آغاز کرد. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و گسترش صنعت موسیقی محصولات دیگری نظیر گیتار الکتریک، گیتاربیس، ماندولین، پیانو، ویولن، ترومپت و ساکسوفون و... هم به ویترین سازهای این شرکت افزوده شد. «پاول گیلبرت»، «مایک تامسون»، «جو ستریانی» و «استیو وای» از جمله چهره‌های سرشناس موسیقی جهان هستند که با گیتار «آی‌بانز» مخصوص خود می‌نوازند و اکنون نام رضا یزدانی از ایران در کنار نام این هنرمندان به عنوان آرتیست «آی‌بانز» قرار گرفته است.

شرکت‌های مطرح تولید ساز در دنیا با برخی موزیسین‌های حرفه‌ای در دنیا به عنوان آرتیست همکاری و ارتباط برقرار می‌کنند. کمپانی‌ها برای انتخاب و معرفی یک موزیسین یا نوازنده ملاک‌های مختلفی را مدنظر قرار می‌دهند و سپس او را به عنوان آرتیست خود معرفی خواهند کرد. این امر، ضمن مطرح‌شدن نام ایران در زمینه موسیقی جهان، باعث معرفی هرچه بیشتر هنرمندان داخلی به مخاطبان و موزیسین‌های کشورهای دیگر می‌شود. رضا یزدانی هم در حالی به عنوان آرتیست کمپانی «آی‌بانز» معرفی شده که فاصله چندانی با بیست سال فعالیت حرفه‌ای در عرصه موسیقی ندارد. او در میان مخاطبان با خوانندگی کارهای پاپ - راک شناخته می‌شود اما در زمینه آهنگسازی و نواختن انواع گیتار و درامز و... به شکل حرفه‌ای فعالیت می‌کند. یزدانی تا کنون علاوه بر انتشار ده آلبوم و برگزاری کنسرت‌های متعدد، سابقه ایفای نقش در سینما و تئاتر را هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      رضا یزدانی بی نظيره، اینو يه روزی کل دنیا میفهمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج