۳۷۹۲۸۷
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

بازداشت داماد قاتل قبل از خروج از کشور

داماد قاتل که چند روز قبل در یک نزاع پدر زنش را به قتل رسانده بود، قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: داماد قاتل که چند روز قبل در یک نزاع پدر زنش را به قتل رسانده بود، قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

ساعت ۲۴ روز چهارم شهریور وقوع فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در منطقه افسریه خیابان ۱۵ متری اول به کلانتری ۱۵۶ افسریه اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی به نام عباس ۵۶ ساله در یک نزاع و درگیری، از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز ( چاقو ) قرار گرفته و به شدت مجروح شده است.

با وجود انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، ساعت ۲ بامداد به مأموران کلانتری ۱۵۶ افسریه اطلاع داده شد که عباس به علت خونریزی شدید و شدت جراحات فوت کرده است. با اعلام موضوع به محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، دختر مقتول در اظهاراتش عنوان داشت که قتل پدرش توسط همسرش به نام رامین ۳۹ ساله به قتل رسیده است.

وی در اظهاراتش عنوان داشت: علت درگیری پدرم با همسرم ، اختلاف سابق همسرم با من بود. شب حادثه، رامین با پدرم تماس گرفته بود و او را به داخل کوچه کشید. رامین همراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود، در آنجا با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم و شاهرگش را زد و سریعا از محل متواری شد.

کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت متهم در خیابان ۱۵ متری افسریه نزدیکی محل زندگی مقتول و خانواده اش اطلاع پیدا کردند که او پس از ارتکاب جنایت، از آنجا متواری شده است. با اقدامات برای شناسایی مخفیگاهش آغاز و مشخص شد که متهم به شمال کشور استان مازندزان (شهر محمود آباد) متواری شده اما در فاصله زمانی کوتاهی این شهر را به مکانی نامشخص ترک کرده است.

در شرایطی که خانواده رامین مدعی بی اطلاعی از وی بودند، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند. با توجه به احتمال تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور، بلافاصله نیابت قضایی اخذ و کارآگاهان به شهرستان اردبیل اعزام و ساعت۱۵ روز گذشته موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: متهم در همان اظهارات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل پدرزنش اعتراف کرد. متهم برای مشخص شدن انگیزه اصلی جنایت در اختیار کاراگاهان اداره دهم قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا یزد

      .. برو تو قفس که دیگه دست به چاقو نزنی

    • میرزا

      باز هم جوانی عقل خود را با هوس و هوای نابجا و نابخردانه علاوه بر بیچارگی خود خانواده ای را داغدار بی عقلی و کم حوصلگی خود نمود نمیدانم شعر از کیست که گوید گر صبر کنی از غوره حلوا سازی فکر کنم تمثیل از شیخ اجل سعدی علیه الرحمه است جوان اگه به صبر یا صبر بیشتر آراسته بود هگز معاذالله مرتکب این جنایت که بیشتر دامنگیر خود است نمیشد تورا خدا جوانان خود را به صبر و حوصله و شکیبایی دعوت و سوق دهید که صبر در هر کاری چاره ساز است، پاینده، موفق و صبور باشید میرزا

    • رامین حسن زاده بندرعباس

      سلام لطفا هر چی اقا میرزا میگه درسته گوش کنید اقا میرزا بزرگ ما هستن بزن کف به افتخارش هورررررررا مش میرزااا.

    • سینا یزد

      سلام به آقا میرزا نظرتون بسیار عالی صبر صبر صبر

    • بهلول

      احسنت میرزا آقا

    • میرزا

      سلام، جناب حسن زاده مرا شرمنده خود نفرما! بنده کوچکتر از اونم که فرک کنی ما در حوزه خوزستانیم ام شدیم جز بویراحمد، در قسمت های ما احترام پدر زن خیلی خیلی زیاد است و مگه بصورت دسته جمعی ناخداگاه این جوریا اتفاق بی افتد همیشه شاد باشید اما لطف کن دفعه دیگه منو میرزا جون یا میرزای عزیز خطاب فرما سپاس از شما و دوستان میرزا

    • میرزا

      سلام بر همه دوستان گرام ؛از آنجا که این حقیر، سراپا تقصیر را مورد توجه و لطف سرشار و بیکران خود قرار داده و فرموده‌اید که عرایضم مورد پسند قرار گرفته و بنده نوازی فرموده‌اید متشکر و سپاسگزارم،
      جناب مستطاب سینا یزد حال که مرا مورد لطف و عنایت قرار داده از آن وجود شریف تقاضا میشود هنگام دستور و احضار بنده حقیر لطفتان مشمول و اینجانب را میرزا جون و یا میرزای عزیز خطاب نمایید، از لطف و عنایتی که مسلما دریغ نخواهید ورزید کمال تشکر و امتنان دارم، ارادتمند ؛میرزا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج