۳۷۹۳۰۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

برنامه مجلس برای تشکیل یک وزارتخانه جدید

هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ، طرح ادغام سازمان امور اراضی و منابع طبیعی با محیط زیست و تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری ایرنا: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ، طرح ادغام سازمان امور اراضی و منابع طبیعی با محیط زیست و تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی را اعلام وصول کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصول شده را قرائت کرد و گفت: طرح ادغام سازمان حج و زیارت، اوقاف و امور خیریه با سازمان تبلیغات اسلامی، طرح ادغام سازمان های آب منطقه ای و آب و فاضلاب روستایی با آب و فاضلاب شهری، طرح ادغام سازمان امور اراضی و منابع طبیعی با محیط زیست و تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی، طرح انتخاب روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط جامعه هدف اعلام وصول می شود.

وی ادامه داد: همچنین طرح واگذاری خدمات حمایتی به کمیته امداد حضرت (ره) و خدمات توانبخشی و بهزیستی در راستای اجرای ماده ۱۴۱ آیین نامه داخلی، طرح شورای عالی استان ها درخصوص الحاق یک بند به ماده ۷۸ قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و شهرداران، طرح اصلاح ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی، طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۳ قانون شوراهای حل اختلاف اعلام وصول می شود.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: طرح استفساریه درخصوص رسمیت یافتن جلسات هیات حل اختلاف استان ها موضوع ماده ۷۹ قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی، طرح استفساریه موضوع بند ۲ ماده ۷۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۳ قانون شوراهای حل اختلاف نیز اعلام وصول شد.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی روز سه شنبه را برعهده داشت جلسه بعدی مجلس را فردا ساعت ۸ صبح اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      خیلی خوبه اگه این سه سازمان یک وزارت خانه بشوند بهتر میتوانند متمدکز وبهتر وسالمتر
      کار کنند

    • مرتضی

      اگه زورشان نمی رسد بهتره به یک زور دار دیگه مسئولین رو بدهند و ضمنا اگر امداد به محرومان به کاغذ بازی های وزارتخانه ای بیافتد هم مشارکت مردم کم می شود و به امید دولت دیگر کمکی نخواهد شد و هم اینکه کمک به محرومان به سرعت نمی تواند انجام شود و مثل جهاد کشاورزی که در زمان جهاد سازندگی بسیار بیشتر از الان خدمت رسانی بود و واقعا جهادی عمل میشد .... اگر درست نمی کنیم و زورمان نمی رسد خرابتر نکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج