جاباما
۳۷۹۳۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یاران کارخانه فینالیست جام باشگاه های آسیا

تیم والیبال بانک سرمایه دیدار نیمه نهایی مقابل نماینده چین را با پیروزی پشت سر گذاشت.

کاپ: دیدار دو تیم والیبال بانک سرمایه و شانگ های چین در مرحله نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا برگزار شد. در این بازی کارخانه با ترکیب ، محمودی، موسوی، مهدوی، عبادی پور، موسوی، قائمی و ظریف شروع کرد. دو تیم در امتیاز ۹ برابر شدند.

تیم شانگهای تا به اینجای کار از دیگر حریف های بانک سرمایه در روزهای گذشته قوی تر می باشد.در ترکیب تیم چین دو بازیکن اروپایی "کواکویچ" و "گروزر" و ۴ ملی پوش تیم چین بازی را شروع کردند

نماینده ایران بازی را در دست گرفت و ۱۴-۱۱ پیش افتاد. اما در دقایقی بعدتیم شانگهای به بازی بازگشت و اختلاف امتیاز ۱۹-۱۷ کاهش یافت.

-لوکاس ژیگادلو وارد بازی شد ۲۲-۲۱ به سود سرمایه ای ها، پرواز بی نظیر شهرام محمودی و کسب امتیاز ۲۳. اوج حساسیت در بازی ۲۴-۲۲ به سود بانک بانک سرمایه، درخواست وقت استراحت از سوی چینی ها ، دو تیم در نتیجه ۲۶ مساوی شدند.کسب امتیاز ۲۷ با آبشار زیبای موسوی ست نخست ۲۸ بر ۲۶ به سود بانک سرمایه تمام شد.

گروزر تلاش کرد دردست اول یک تنه امتیاز آور باشد ولی دفاع موسوی، آبشار محمودی و سرویس های خوب غلامی اجازه این کار را به وی نداد

در ست دوم بازیکنان بانک سرمایه از امتیاز های نخست بدنبال حفظ اختلاف امتیاز بودند و توانستند ۲۲ بر ۱۳ پیش بیفتند.-ست دوم با زدن سرویس های هدف گذاری شده و دفاع های دو نفره و با کسب امتیاز دنبال شد.سید موسوی، میلاد عبادی و فرهاد قائمی حرکات ترکیبی را در دستور کار قرار دادند و در نهایت ۲۵ بر ۱۶ برنده شدند.

سرمایه ای ها ست سوم هم برتری خود را حفظ کردند. دریافت های بسیار عالی از فرهاد ظریف سرویس های خوب تیم شانگهای چین را بی اثر کرد و شاگردان مصطفی کارخانه ۲۰-۱۶ از شانگهای چین پیش افتادند و در نهایت این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا سه بر صفر این دیدار را برنده و به فینال صعود کرده باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج